بهترین تعاونی مسکن منطقه 22

بهترین تعاونی مسکن منطقه 22

فهرست مطالب

بورس پروژه های مسکونی منطقه 22

منطقه 22 واقع در شمال غربی استان تهران و در پایین دست آبریز رودخانه های کن و وردیج قرار گرفته است. این منطقه به سبب موقعیت جغرافیایی بسیار خوبی که دارد، توانسته نظر بسیاری از سازندگان مسکن را به خود جلب کند. در اطراف منطقه 22 تهران مراکز ورزشی، علمی و اقتصادی بسیار مهمی واقع شده است که همین موضوع بر اهمیت این منطقه افزوده است. از جمله مراکز بسیار مهمی که در این منطقه قرار دارد، میتوان به دانشگاه علامه طباطبایی، مجموعه ورزشی آزادی، دریاچه چیتگر، پارک جنگلی وردآورد و … اشاره کرد. تعاونی های معتبر منطقه 22 نیز به ساخت پروژه های معتبر در این منطقه نمودند. با توجه به اهمیت این منطقه و رشد روز افزون آن، بورس پروژه های مسکونی منطقه 22 بسیار مورد توجه قرار گرفته است. املاک منطقه 22 تهران، به دو صورت اجرا می شود:
  • توسط سازندگان تعاونی ساز
  • توسط سازندگان شخصی ساز
 

تفاوت سازندگان منطقه 22 چیست؟

همانطور که گفتیم پروژه های مسکونی منطقه 22 توسط سازندگان شخصی و تعاونی ساز ها اجرا می شود. سازندگان تعاونی ساز برای اعضا تعاونی بدون دریافت سود، اقدام به ساخت پروژه های مسکونی در منطقه 22 می کنند. این در حالی است که سازندگان شخصی ساز با توجه با تورم و افزایش قیمت مصالح، در کنار هزینه های دیگر، سود خود را نیز دریافت می کنند. در نتیجه قیمت خانه های مسکونی ساخته شده توسط سازندگان شخصی، بسیار بیشتر از تعاونی ساز ها خواهد بود. در ادامه شما را با بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 آشنا خواهیم کرد.  

بررسی تعاونی های معتبر منطقه 22

تعاونی مسکن های معتبر منطقه 22 از آنجایی که پروژه های مسکونی منطقه 22 عموما به صورت پیش فروش می باشند، ماهیت ملک در زمان بستن قرارداد کمی گنگ خواهد بود. به همین دلیل باید پیش از عقد قرارداد، تعاونی های معتبر منطقه 22 را بررسی کرده و از اعتبار آنها اطمینان حاصل کنید. برای بررسی اعتبار تعاونی های منطقه 22، معیارهای زیر را به خوبی بررسی کنید:
  • اصالت سازنده
  • موقعیت مکانی ملک
  • نوع قرارداد سازنده با اعضا
  • پیشرفت فیزیکی پروژه مسکونی
  • وضعیت پروژه در بازار در مقایسه با سایر پروژه ها
  • تناسب اجزا و عناصر پروژه
موارد بالا باید به درستی و دقیق مورد بررسی قرار بگیرد. یکی از راه های بررسی این معیارها و اطمینان حاصل کردن از اعتبار تعاونی ها، بهتر است از یک مشاور املاک با تجربه کمک بگیرید. مشاوران املاک با توجه به شناختی که در مورد پروژه های مسکونی این منطقه دارند، می توانند نظرات کارشناسی شده خود را به شما ارائه دهند.  

بهترین تعاونی مسکن منطقه 22

یکی از راه های بررسی تعاونی های سازنده در بازار مسکن، بررسی پروژه های در حال اجرا و تکمیل شده آنها است. در ادامه قصد داریم بهترین تعاونی های منطقه 22 را به شما معرفی کنیم:  

1. تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران با شماره مجوز انبوه سازی شماره ۹۸۲/۱۵/۲۲۰۸۷۰ زیر نظر وزارت تعاون و شرکت ثبت شده در اداره ثبت شرکت های استان تهران به شماره ثبتی ۵۵۱۳۲۳، جز بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 می باشد. که مدیریت این مجموعه توسط ۲ نفر از پیشکسوتان ارتش و سپاه و مدیر عامل مدیریت می شود. تنها تعاونی دارای مجوز انبوه سازی در منطقه ۲۲ تعاونی مهر ایثار یاران می باشد که رزومه ای درخشان در امر ساخت و ساز انبوه در کشور دارد. تعاونی مسکن مهر ایثار یاران  

2. تعاونی توسعه ابنیه همت

تعاونی مسکن ابنیه همت یکی از معتبرترین تعاونی های منطقه 22 تهران است که در تاریخ 1391/1/21 در قالب شرکت تعاونی تاسیس و در نهایت با شماره 424074 در اداره شرکت های تهران به ثبت رسید. از جمله پروژه های این تعاونی می توان به موارد زیر اشاره کرد:  

3. تعاونی نوین سازه ابنیه آکام

تعاونی ابنیه آکام یکی از بهترین و معتبرترین تعاونی های منطقه 22 تهران است. این تعاونی به تازگی پروژه نارنجستان 4 را به دست گرفته است. اعتبار این تعاونی به گونه ای است که تمام سرمایه گذاران منطقه 22 در تلاش هستند که در پروژه های مسکونی تعاونی نوین سازه مشارکت کنند. اگر قصد همکاری و یا خرید مسکن از این تعاونی را دارید، از یک مشاور املاک خبره مشورت بخواهید. از پروژه های مسکونی منطقه 22 که به توسط این تعاونی اجرا شده است، می توان به موارد زیر اشاره کرد: پروژه نارنجستان1 اجرا شده در تعاونی نوین سازه ابنیه آکام

4. تعاونی مسکن سپاشهر

از دیگر تعاونی های معتبر منطقه 22 می توان به تعاونی مسکن سپاشهر که در سال 1396 کار خود را با ساخت پروژه دیپلمات که در میدان اصلی دریاچه شهدای خلیج فارس قرار گرفته است، آغاز کرد. این تعاونی در سال های اخیر فعالیت های بسیاری انجام داده است. از دیگر پروژه های معروفی که توسط این تعاونی قرار است ساخته شود، می توان به پروژه سفیر یا S2 و پروژه K2 یا کامرانیه که در منطقه مروارید شهر قرار دارد اشاره کرد.  

5. تعاونی مسکن آرین سازه

تعاونی مسکن آرین سازه از کنار دریاچه چیتگر تا امتداد شهرک مروارید شهر، پروژه هایی ساخته و یا پروژه نیمه تمام دارد. این تعاونی که از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 محسوب می شود، در سال 1384 تاسیس شده و در بسیاری از پروژه های این منطقه سرمایه گذاری کرده است. تعاونی آرین سازه خدماتی در حوزه سرمایه گذاری نیز انجام داده است که از آن ها می توان به برنامه ریزی، برآورد هزینه های سرمایه گذاری، میزان سودآوری و … اشاره کرد.  

تعاونی های مسکن فعال در شهرک چیتگر

پروژه های مسکونی شهرک چیتگر به دلیل موقعیت بسیار خوبی که دارند، مورد توجه عموم و سرمایه گذاران قرار گرفته اند. ساخت تمامی منازل مسکونی این شهرک توسط شرکت بنیان توسعه و عمران هادی که وابسته به بنیاد تعاون اجا ( ارتش جمهوری اسلامی ) است، صورت گرفته. علاوه بر این تعاونی، تعاونی های دیگری نیز در این منطقه فعالیت می کنند که از اعتبار بسیار بالایی نیز برخوردار هستند. از بهترین تعاونی مسکن منطقه 22 که در شهرک چیتگر فعالیت می کنند، می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • تعاونی مسکن بتاجا
یکی از بهترین برج های شهرک چیتگر، برج های پروانه ای هستند که توسط این تعاونی در پهنه B شهرک چیتگر ساخته شده اند.
  • تعاونی مسکن نیروی دریایی ارتش
یکی از خاص ترین و بلندترین برج شهرک چیتگر، برج مرجان است که توسط این تعاونی درحال ساخت و اجرا می باشد.
  • تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش
تعاونی مسکن نیروی هوایی ارتش، دو بلوک B6 (خلبانان) در پهنه A شهرک چیتگر و بلوک H2 در بهترین پهنه چیتگر در دست اجرا می باشد.
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش
برج های چهارگانه نزاجا واقع در پهنه C شهرک توسط تعاونی مسکن نیروی زمینی ارتش ساخته شده است.
  • تعاونی مسکن پدافند هوایی خاتم الانبیاء ارتش
پروژه های پدافند ارتش در بلوک H و C در پهنه C شهرک چیتگر در حال اجرا می باشد.    

تعاونی های فعال در پروژه شهرک خرازی

شهرک شهید خرازی یکی دیگر از پروژهای مسکونی منطقه 22 تهران است که با مشارکت جمعی از تعاونی ها در حال اجرا می باشد. ساخت و اجرای هر بلوک را یکی از تعاونی های زیر به دست گرفته است:
  • تعاونی مسکن سپاه حضرت رسول(ص)
  • تعاونی مسکن آماد و پشتیبانی
  • تعاونی مسکن نیروی زمینی
  • تعاونی مسکن هوا فضا
  • تعاونی مسکن ستاد کل
  تعاونی مسکن هوافضا در پروژه شهرک خرازی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!