پهنهA شهرک چیتگر

پهنه A شهرک چیتگر

عکس های پهنه A شهرک چیتگر

ویژگی های پهنه A شهرک چیتگر

21 برج در حال ساخت 11 برج ارکیده و 10 برج پامچال
پروژه ارکیده 9 برج با تعداد طبقه 19 تا 30
پروژه پامچال 3 برج با تعداد طبقه 20 تا 23

شرایط فروش پهنه A شهرک چیتگر

شرایط خرید و فروش

پروژه های پهنه A دارای پروژه های متفاوت و روش های پرداخت متفاوت است برای اطلاعات بیشتر به برگه پروژه مد نظر مراجعه نمایید.

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه پهنه A شهرک چیتگر

توضیحات پهنه A شهرک چیتگر

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

تعاونی مسکن ارتش شهرک چیتگر (پهنه A)

پهنه A شهرک چیتگر در املاک چیتگر درست در جنوب ایران مال قرار گرفته است، در موقعیت زمانی که ساخت و ساز در آن منطقه به شدت بالا بود پهنه a در سال 90-91 شروع به کار کرد.​​​​​​​این پهنه 21 برج در حال ساخت دارد که 11 برج ارکیده و 10 برج آن پامچال می باشد.

این پهنه برای کسانی که خواستار برج هایی با متراژ پایین هستند گزینه مناسبی می باشد.

 

ارکیده ها 

پروژه ارکیده برجی با۲۳ طبقه ،۱۹طبقه مسکونی ۱طبقه لابی و سه طبقه پارکینگ ،هر طبقه ۱۰ واحد در کل ۱۹۰ واحد در ارکیده ۱وجود دارد. متراژ واحدها از  ۶۹تا۱۱۷متر می باشد  و متریال نما سرامیک پرسلان و شکل نمای آن L می باشد. برج ارکیده ۱ از آن دسته برج هایی میباشد که به صورت سهام های ۶۳ و ۳۳ بوده و به کارکنان عزیز ارتش تعلق گرفته و برای سند مبلغی نگه داشته نمیشود .

برج ارکیده ۲ ،برجی دارای ۲۲ طبقه ۱ طبقه لابی ۳ طبقه پارکینگ و ۱۸طبقه مسکونی ،هر طبقه ۱۲واحد مسکونی میباشد .که در کل ۲۱۶ واحد مسکونی دارد .متراژ واحدها زیر ۱۰۰متر می باشد و واحدهای این برج جزو واحدهای خوش فروش به حساب می آید . متریال نما به صورت هبلکس میباشد . واحدها به صورت سهام های ۶۳ و ۳۳ متری بوده که انتخاب شده است . نما سیمان شسته  و برج نمای شرقی و غربی آن محصور میباشد ارکیده ۲ در سال ۹۷ به بهره برداری رسید .

ارکیده ۳،برج ۱۹ طبقه کم واحد که در هر طبقه ۵ واحد و در کل ۷۵ واحد را شامل میشود و متراژ واحد ها ۹۳ تا ۱۲۳ متر می باشد.

پروژه در  سال ۹۷ تحویل داده شده است و واحدها غربی شرقی دارای چشم انداز هستند و متریال آن هبلکس و نما سیمان شسته می باشد. لازم به ذکر است که مشاعات آن  با برج ارکیده ۳ مشترک است.

ارکیده ۴ نیز برج کم واحد می باشد که در  هر طبقه ۵ واحد قرار دارد و در کل ۷۵ واحد با نمای  سیمان شسته است.

ارکیده ۵، برج آزاد فروش می باشد و برای سند مبلغی نگه داشته می شود .در این برج هر طبقه ۱۲ واحد دارد و ۲۲ طبقه می باشد که ۱۸ طبقه مسکونی ۱طبقه لابی ۳ طبقه پارکینگ دارد. این پروژه دارای ۲۱۶ واحد است .واحد های برج زیر ۱۰۰متر و دو واحد ۱۰۰و ۱۱۰متری نیز داراست.ارکیده 5 یکی از بهترین چشم انداز های  شهرک چیتگر را دارد که ویو جنوبی آن باز و رو  به پارک جنگلی چیتگر می باشد. متریال برج هبلکس  و نمای آن سیمان شسته میباشد.

ارکیده ۶،برج ۱۹ طبقه ،۱ طبقه لابی، ۳ طبقه پارکینگ دارد که در هر طبقه ۱۰ واحد و در کل ۱۵۰ واحد دارد. متراژ واحد ۶۳ تا ۱۱۱متر است که  متریال آن هبلکس و نمای آن سیمان شسته می باشد.

برج ارکیده ۷ ، که برجی با  ۱۹ طبقه ، ۱۵ طبقه مسکونی،  ۱ طبقه لابی، ۳ طبقه پارکینگ است که واحدها از ۶۴ تا ۱۱۳متر و متریال هبلکس و نمای آن  سیمان شسته می باشد. برج ویو شمالی را داراست ،برج ارکیده ۷ برعکس ارکیده ۶ می باشد .

ارکیده ۸ ، برج ۲۳ طبقه، ۱۹ طبقه مسکونی ،۱ طبقه لابی ،۳ طبقه پارکینگ .در کل ۱۹۰ واحد .متریال کناف و نما سیمان شسته دارد.ارکیده ۸ در سال ۱۳۹۳ تحویل داده شد و چشم انداز فوق العاده ای به پارک جنگلی چیتگر و دریاچه و  محوطه دارد.

ارکیده ۹  ، ۲۳ طبقه، ۱۹ طبقه مسکونی که  در کل ۱۹۰ واحد دارد . متراژ واحد ها از ۷۶ تا ۱۱۵ متر می باشد و پروژه رو در سال ۹۳ تحویل داده اند. و متریال آن کناف و  نمای آن سرامیک پرسلان است. بهترین واحد های ۱۱۵ متری  در ارکیده ۹ قرار دارد.

ارکیده ۱۰ و ۱۱ ،دو قلوهای افسانه ای برج ها هستند که دارای ۳۰ طبقه می باشد و برج دارای سه طبقه پنت هوس و متراژ بزرگ سه خواب ۲۵۰متری می باشد  که طبقات پایین برج ۸ واحد و هر چه به طبقات بالا نزدیک میشویم تعداد واحدها کاهش پیدا میکند. متراژ  واحدها از ۷۸ متر تا ۲۵۰ متر است و چشم اندازی خاصی در جهت غرب  ندارد ولی باقی جهات ویو فوق العاده ای دارد . واحدها هم به صورت آزاد فروش می باشد که شرایط پرداخت داشته و هم به صورت سهامی که کل مبلغ نقد داده می شود .

 

پروژه ارکیده پهنهA شهرک چیتگر

پامچال ها

​​​​​​​پامچال ۱ :  برج ۲۳ طبقه ، ۱طبقه لابی، ۳طبقه پارکینگ ، در کل ۱۹۰واحد ، ۱۹ طبقه مسکونی ،متراژ ۶۹ تا۱۶۱ متر، پروژه در سال ۹۲ به بهره برداری رسید.

پامچال ۲ : این برج دارای ۲۰ طبقه می باشد، ۱ طبقه لابی ، ۱۶طبقه مسکونی و ۳طبقه پارکینگ، هر طبقه ۸ واحد و در کل ۱۲۸واحد، متراژ واحد ۹۲ تا ۲۱۸متر می باشد.

پامچال ۳:  برج ۲۳ طبقه ،هر طبقه ۹ واحد و در کل ۱۷۱ واحد، پامچال ۳ را سال ۹۶ تحویل داده اند.

 

در پایان 

کوچک و نقلی بودن واحد برج های پهنه A شهرک چیتگر، یکی از دلایل تمایز این پهنه با سایرین است. البته در برج‌های پهنه A هم می‌توان واحدهایی با متراژ بالا پیدا کرد ولی عمده واحدها، نقلی و متراژ پایین هستند. 

این پهنه مانند پهنه B چیتگر و پهنه E چیتگر یا همان طرح توانمندسازی ارتش توسط بنیاد تعاون ارتش در حال ساخت است و به همین دلیل از نظر کیفیت ساخت و کیفیت متریال‌های به کار رفته در ساخت و ساز برج‌های این  پهنه، در یک حد و عالی کار شده است.

 پهنه C چیتگر را هم ارگان‌های وابسته به ارتش به عهده دارند که در حال ساخت و ساز می باشد و از نظر کیفیتی دست کمی از سایر پهنه‌ها ندارد.

سوالات متداول پهنه A شهرک چیتگر
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!