پروژه نارنجستان 1

پروژه نارنجستان 1

عکس های پروژه نارنجستان 1

ویژگی های پروژه نارنجستان 1

تعداد بلوک ها و طبقات نارنجستان 1 2 بلوک، 10 طبقه
تعداد بلوک ها و طبقات نارنجستان 2 2 بلوک، 14 طبقه
متراژ هر واحد از 100، 130 و 150 متر مربع

شرایط فروش پروژه نارنجستان 1

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه پروژه نارنجستان 1

توضیحات پروژه نارنجستان 1

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

در آینده بسیار نزدیک شاهد اتمام ساخت پروژه بسیار شاخص و مهم نارنجستان 1 در بلوار کوهک منطقه 22 تهران خواهیم بود که این پروژه خاص و بی نظیر با بهره گیری از مهندسی نوین و تلفیقی از تخصص ، تبحر ، هنر و معماری تحسین برانگیز نوین ایرانی که در مراحل پایانی ساخت قرار دارد در این پروژه شاخص تمام نیاز ها و امکانات مورد نیاز روز را در آن به خوبی دیده و در حال اجراء می باشد پروژه مسکونی نارنجستان 1 را می تواند یکی از پروژه بسیار ارزشمند و ارزنده منطقه 22 تهران تلقی کرد تعجب و تحسین همگان را برمی انگیزد در حال حاضر به دلیل سرعت ، تعهد ، تخصص بسیارموفق در امر ساخت و ساز پروژه های نارنجستان 2 ، نارنجستان 3 ، نارنجستان 4 نیز در مراحل بعدی ساخت می باشد .  برای آشنائی کامل با این پروژه مسکونی ما را در ادامه این مقاله همراهی کنید .

 

مشخصات فنی و محل سازه پروژه مسکونی نارنجستان 1  :

 

پروژه مسکونی نارنجستان 1 پدیده ای نوین از مهندسی روز دنیا  و تلفیقی از هنر و معماری که در کوهک قرار دارد و یکی از پروژ های شاخص منطقه 22 تهران بزرگ و پیتگر می باشد این پروژه مسکونی جنب بلوار علوم و فنون ( بلوار دانشگاه ) واقع شده است وبه دلیل همین موقعیت و سایر مزیت ها استثنائی نسبت به دیگر پروژه های موجود در این منتطق از برتری و جایگاه خاصی برخوردار است . کوهک یکی از مناطق بسیار خوب و ارزشمند منطقه 22 و پیتگر می باشد که دسترسی حداکثری و بسیار عالی به مراکز تفریحی و تجاری و اتوبان ها را دارد . واین خود یک امتیاز بسیار خارق العاده و ارزشمند برای خریداران و سرمایه گذاران محسوب می گردد . پروژه مسکونی نارنجستان 1 توسط  تعاونی عمرانی نوین ساز ابنیه آکام ، با مدیریت بسیار موفق کارآمد ، دارای رزمه درخشان وحرفه ای و با بهره گیری از دانش روز دنیا و تجربه موفق طولانی در امر ساخت و ساز پروژه های مسکونی اقدام به شروع به ساخت یک پروژه بسیار ویژه و شاخص دیگری به نام نارنجستان 1 نموده است .

این سازه عظیم و شاخص و بی نظیر ( پروژه مسکونی نارنجستان 1 ) یکی از موفق ترین ، شاخص ترین برج های در دست ساخت منطقه کوهک می باشد .

سازنده و طراح پروژه مسکونی نارنجستان 1 مجموعه ای از مهندسین نام آشنا و با سابقه های بسیار زیاد درخشان در خصوص ساختمان ، راه و تاسیسات و همچنین تجهیزات می باشند . که توانسته اند با تعهد و تخصص ایده آل رضایت و اقبال گسترده را به خود جلب نماید و از خود کارنامه بسیار موفق و درخشانی به یادگار گذاشته و این خلاقیت و تعهد را همچنان در این مجموعه ادامه دارد .

 

 

مشخصات پروژه مسکونی نارنجستان 1   :

 

پروژه مسکونی نارنجستان 1 شامل 2 بلوک که هر بلوک 11 طبقه که با تعداد 84 واحد مسکونی  برای آن طراحی و در نظر گرفته شده است .

  1. هر بلوک شامل 7 طبقه مسکونی
  2. 1 طبقه لابی بسیار مجلل و  با طراحی نوین و منحصر بفرد
  3. 3 طبقه منفی هر بلوک برای پارکینگ و انباری و … در نظر گرفته شده است
  4. در هر طبقه از این بلوک های مجلل تعداد 6 واحد مسکونی طراحی و ساخته خواهد شد .
  5. مجهز به آسانسور نفر بر و باربر جهت رفاه صدرصدی ساکنین در نظر گرفته شده است
  6. برای هر واحد مسکونی در هر بلوک یک پارکینگ و انباری اختصاص یافته است

خریداران محترم و گرامی به این نکته توجه داشته باشند مصالحی که برای واحد های برج مجلل مسکونی نارنجستان 1 در نظر و به کار خواهد رفت از نوع درجه یک ایرانی یا مشابه خارجی خواهد بود و در صورت تمایل خریدار واحد مسکونی نارنجستان  1 به استفاده از مصالح خارجی و مورد علاقه خود می باشند مابه التفاوت محاسبه و الباقی آن باید به تعاونی پرداخت گردد .

متراژ واحد های مسکونی پروژه نارنجستان 1  :

 

در بلوک های سه گانه پروژه مسکونی نارنجستان 1 در هر طبقه تعداد 6 واحد مسکونی طراحی و در نظر و ساخته می شود که در هر طبقه شامل 2 واحد مسکونی 2 خوابه به متراژ حدودا 100 متر ، 2 واحد مسکونی 3 خوابه به متراژ حدودا 130 متر ، 2 واحد مسکونی 3 خوابه به متراژ حدودا 150 متر می باشد که با توجه به مطالب فوق در هر بلوک :

 

  • تعداد 14 واحد حدودا 100 متری
  • تعداد 14 واحد حدودا 130 متری
  • تعداد 14 واحد حدودا 150 متری

در نظر گرفته شده که در مجموع در هر بلوک تعداد 42 واحد مسکونی قرار دارد  و تعداد کل واحد های پروژه مسکونی نارنجستان 1 به تعداد 84  واحد می باشد که این خود با توجه به متراژ و نوع طراحی یک شاهکار مهندسی در جهت رفاه و آرامش ایده آل برای ساکنین قلمداد می گردد .

متراژ واحد های مسکونی پروژه نارنجستان 1

 

 

امتیازات واحدهای مسکونی پروژه نارنجستان 1   :

  • دارای یک پارکینگ اختصاصی برای هر واحد
  • دارای یک انباری اختصاصی برای هر واحد
  • سیستم ایمنی مدار بسته و برق بسیار پیشرفته (BMS  (
  • رودف گاردن بسیار زیبا با دید عالی از مناظر منطقه
  • سیستم های گرمایشی و سرمایشی مرکزی پیشرفته و مدرن روز
  • دارای سیستم تهویه مطبوع عمومی
  • مجهز به آسانسور باربر و نفر بر
  • دارای لابی مجلل
  • دارای لابی من 24 ساعته
  • دارای فضای سبز و محوطه سازی بسیار زیبا
  • دارای سیستم اعلان و اطفای حریق
  • مجهز به دوربین مدار بسته
  • دارای نگهبان 24 ساعت
  • دارای سریدار مقیم
  • مجهز به شوتینگ
  • دارای سالن اجتماعات بسیار مجهز و مجلل
  • دارای سالن ورزشی حرفه ای چند منظوره
  • دارای سالن چند منظوره برای بازی کودکان
  • نورپردازی بسیار زیبا و حرفه ای نما در شب

امتیازات واحدهای مسکونی پروژه نارنجستان 1

متریال و تجهیزات به کار رفته در پروژه مسکونی نارنجستان 1   :

 

  1. درب های ضد سرقت سور
  2. کابینت های  گلاس
  3. شیر آلات برند روز و با کیفیت
  4. کلید و پریز برند روز و با کیفیت
  5. تولت فرنگی برند روز و با کیفیت
  6. سرامیک برند شاخص و با کیفیت

تمامی متریال و تجهیزات در نظر گرفته شده برای این برج از نوع بهترین و با کیفیت ترین و درجه یک ایرانی می باشد و در صورت درخواست خریدار مبنی بر واحد خام و یا با متریال و تجهیزات خارجی از جمله آلمانی و یا ایتالیائی تحویل خواهد شد و ما به التفاوت آن محاسبه و از خریدار دریافت خواهد شد .

 

امکانات مشاعات پروژه مسکونی نارنجستان 1   :

 

پروژه مسکونی نارنجستان 1 یکی از نمونه های شاخص و بارز و بسیار شکیل برای زندگی خریدار مبدل خواهد شد .

همانطور که در مطالب فوق اشاره گردیده است این برج مجلل دربهترین موقعیت از نظر مکانی  در حال احداث می باشد که مشتمل بر 2 بلوک و هر بلوک دارای 7 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی و3 طبقه منفی آن برای پارکینگ ، انباری و … در نظر گرفته شده است .

سطح اشغال هر بلوک از زمین خریداری شده بسیار ارزنده و ارزشمند و از هر نظر شاخص می باشد وسازنده استفاده ی حداکثری و مفید را به عمل آورده و  مشاعات زیبا و دلنشینی را در نظر گرفته است . فضای های موجود در این پروژه شامل :

  • یک سالن ورزشی بسیار زیبا و مجهز شامل سونا ، استخر ، جکوزی ، سالن بدن سازی
  • پارکینگ اختصاصی مهمان
  • انباری
  • نگهبانی 24 ساعته
  • سرایدار مقیم
  • لابی بسیار مجلل
  • لابی من 24 ساعته
  • جاده تندرستی
  • دارای فضای سبزبسیار زیبا
  • ویوی بسیار خاص
  • چشم انداز بی نظیر
  • نمای زیبا و تحسین بر انگیز

و خیلی موارد دیگر که این پروژه را نسبت به دیگر پروژه ها متمایز می کند

 

 

امکانات مشاعات پروژه مسکونی نارنجستان 1

دسترسی های پروژه مسکونی نارنجستان 1   :

 

پروژه مسکونی نارنجستان 1 به  لحاظ ارتباطی و دسترسی به فضا های مختلف و راههای ارتباطی در موقعیت بسیار خاص و ممتازی قرار گرفته است که می توان به دسترسی بسیار عالی و راحت به اتوبان های حکیم و شهید همدانی ، تهران کرج ( شهید فهمیده ) قرار گرفته است این پروزه با شکوه دسترسی نزدیک به  مراکز اصلی خرید ، مراکز تفریحی و گردشگری ، مراکز درمانی و بیمارستان ها ، مترو ، دریاچه چیتگر ، پمپ بنزین و …. مانند ( باغ ملی گیاه شناسی ، شهر بازی هزار ویک شب ، مرکز خرید ایرانمال  ، پارک جنگی چیتگر و دریاچه خلیج  فارس را دارد .

باتوجه به مدت زمان کوتاهی که از آغاز بکاراین پروژه ارزشمند می گذرد اما درصد پیشرفت فیزیکی چشم گیرو بسیار خوبی داشته است و همچنین باید گفت منطقه بلوار کوهک در حال حاضر یکی از رو به رشد ترین بخش های منطقه 22 تهران به شمار می آید که روند و رشد چشم گیری تا به امروز داشته است که این رشد بسیار مستقیمی بر ارزش افزوده واحد های مسکونی نارنجستان 1 را بدنبال خواهد داشت .

 

 

نحوه خرید و سرمایه گذاری در چروژه مسکونی نارنجستان 1   :

با توجه به اینکه این پروژه در مرحله 7 و نازک کاری می باشد لذا برای کسب اطلاعات روز از آخرین قیمت های خرید و فروش واحد های مسکونی نارنجستان 1 لازم است با کارشناسان ما درمجموعه املاک برنا 22  ارتباط بر قرار کرده تا نسبت به ارائه مشاوره رایگان استفاده نمائید .

 

 

موقعیت سرمایه گذاری واحد های مسکونی پروژه نارنجستان 1  :

 

یکی ازمهم ترین ویژگی های پروژه مسکونی نارنجستان 1 موقعیت بسیار ممتاز و عالی آن به لحاظ دسترسی به دریاچه چیتگر است و نکته بسیار مهم و حائز اهمیت دیگر این پروژه اشراف خوبی نسبت به سایر پروژه ها را دارد از دیگر ویژگی های پروژه مسکونی نارنجستان 1 در کمترین فاصله ی با مبلمان شهری همانند بیمارستان ، مراکز خرید ، مراکز تفریحی ، مراکز گردشگری ، دریاچه چیتگر ، و…. قرار گرفته است پروژه مسکونی ماهور به لحاظ ظاهر ، نما و ساختار ظاهری آن چشم ونظرهر بیننده ای را به خود جلب می کند یکی دیگر از شاخصه بسیار ارزشمند این پروژه می تواند به داشتن ویو عالی ازمنطقه و آب هوای بسیارمعتدل و مطبوع آن را نیزعنوان کرد که این خود امتیازبسیار ارزنده و تاثیر بسزائی در روان و روحیه افراد ساکن در این مجتمع خواهد گذاشت و از مناظر چشم نواز و دل انگیز همیشگی برخوردار خواهند بود با توجه به مطالب فوق خرید و یا سرمایه گذاری در پروژه مسکونی نارنجستان 1 نوید یک سرمایه گذاری بسیار موفق و هوشمندانه به همراه ارزش افزوده فراوان در اینده نزدیک را در پی خواهد داشت و انجام این اقدام برای هر فرد سرمایه گذاری سرشاراز سود آوری خواهد بود  در حال حاضر قیمت واحد های پروژه مسکونی نارنجستان 1 نسبت به زمان تحویل آن بسیار مناسب و ارزشمندتر خواهد بود .

 

آیا سرمایه گذاری در پروژه مسکونی نارنجستان 1   مناسب است یا خیر ؟

با توجه اینکه در چند سال گذشته و در حال حاضرما روز به روز شاهد پیشرفت در امر ساخت برج های نوین  مسکونی با بالاترین امکانات و استاندارد جهانی در منطقه 22 تهران می باشیم تمامی پروژه های ساختمانی علی الخصوص پروژه مسکونی نارنجستان 1 در منطقه ای آرام ، امن در مجاورت مراکز تجاری ، تفریحی ، گردشگری ، درمانی و سایر موارد ساخته شده است و همین امتیازات بسیار خارق العاده این پروژه می تواند در کم ترین زمان ممکن بیشتر ارزش افزوده را برای سرمایه گذاری شما به دنبال داشته باشد و یا به تعبیر دیگر اینکه سرمایه گذاری در این پروژه بیشترین ارزش افزوده و سود را برای شما در پی خواهد داشت .

 

چرا پروژه مسکونی نارنجستان 1   ؟

برای پاسخ می توان به نکات بسیار زیادی اشاره کرد اما به اختصار مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد .

دسترسی بسیار عالی و راحت به مکانها مورد نیاز و راههای ارتباطی

نمای بسیار زیبا و منحصر به فرد

چشم اندازه بی نظیر

مشاعات بسیار ارزشمند و ارزنده

متریال و تجهیزات با کیفیت و درجه یک

طراحی و ساخت بر اساس آخرین متد و دانش روز مهندسی

مقاوم در برابر حوادث و بلایای طبیعی

رعایت تمامی نکات استاندارد های جهانی و سازه

محیطی امن ، آرام  و با آرامش و آسایش

قیمت بسیار مناسب در حال حاضر

فرصت بسیار مناسب و بی نظیر برای سرمایه گذاری

شرایط خرید ایده آل و بسیار مناسب

و در ادامه آینده بسیار روشن و موفقیت آمیز از خرید و سرمایه گذاری در این پروژه و سایر پروژه ها همانند : پالادیوم چیتگر ، بهاران چیتگر، المپیاد سنترچیتگر، پلازا پلاس ، تریتیوم ، ویژن ، رومنس ، ماهور  و …. می باشد

 

مجموعه املاک برنا 22 با کادرو کارشناسان مجرب و متبحردر امر پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. این مجموعه می تواند با ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان شما را در انتخاب بهترین گزینه های خرید و پیش فروش منطقه اطراف دریاچه چیتگر کمک میکند . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجرب و خبره این مجموعه با شماره های ذیل تماس بگیرید .

 

 

02146021002 – 02146021004 – 02146021006 – 02146021008  .

 

 

 

 

سوالات متداول پروژه نارنجستان 1
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!