فروش اقساط آپارتمان در شهرک چیتگر منطقه 22

فروش اقساط آپارتمان در شهرک چیتگر منطقه 22

خرید و فروش آپارتمان به صورت اقساطی

 

امروزه بسیاری از افراد به دلیل مشکلات اقتصادی قادر به خرید منزل برای خود نیستند. در این شرایط آنها می توانند با پرداخت هزینه به صورت قسطی، ارزش پول خود را حفظ کرده و خانه دار شوند. همچنین کارشناسان مسکن معتقدند، خرید و فروش واحدهای پیش فروش در مقایسه با خرید واحدهای سند دار سود بیشتری دارد.

 

شما می توانید برای خرید پروژه های پیش فروش به تعاونی های مسکن موجود مراجعه کنید. سوالی که ممکن است برایتان پیش بیاید این است که چگونه به تعاونی های مسکن اعتماد کنیم؟ آیا می توان به پروژه های پیش فروش اعتماد کرد؟  برای سرمایه گذاری در پروژه های مسکن بایستی با یک فرد متخصص در این زمینه مشاوره داشته باشید. به همین منظور مشاورین املاک می توانند بر اساس تجربیات خود به شما در یافتن تعاونی های معتبر کمک کنند.

 

نحوه پرداخت اقساط آپارتمان چگونه است؟

در پیش خرید پروژه های مسکونی ابتدا بایستی مبلغی را به صورت نقدی بپردازید و باقی هزینه را به طور اقساط مشخص بپردازید. شرایط پرداخت هزینه در پروژه های مختلف، براساس نوع ساخت بنا، مقدار پیشرفت پروژه، سازنده و … متفاوت است. اما به طور معمول شرایط پرداخت اقساط پروژه های پیش فروش، به صورت زیر می باشد:

 

  • 25-50 درصد به صورت اقساط همزمان با پیشرفت فیزیکی پروژه
  • 30-60 درصد به صورت نقدی و همزمان با عقد قرارداد
  • 5-10 درصد زمان تحویل سند
  • 5-10 درصد زمان تحویل

 

فروش اقساط آپارتمان در منطقه 22

فروش پروژه های پیش فروش در تمامی مناطق تهران انجام می شود و بسته به محیط آن منطقه، تقاضا برای خرید متفاوت است. یکی از مناطقی که از نظر سازندگان و خریداران به دلیل رشد و پیشرفت زیاد در چندسال اخیر مورد توجه قرار گرفته است، منطقه 22 تهران می باشد که در آن فروش اقساطی آپارتمان در شهرک چیتگر صورت می گیرد.
منطقه 22 به دلیل دارا  بودن شرایط مطلوب آب و هوایی، وسعت زیاد و توجه شهرداری به یکی از بهترین مناطق برای ساخت و ساز تبدیل شده است. همچنین این منطقه از تمامی امکانات تفریحی و رفاهی لازم برخوردار بوده و کیفیت ساخت بالایی دارد. به همین دلیل دارای چندین گواهینامه کیفی می باشد.

با افزایش ساخت پروژه های جدید در این منطقه خرید و فروش نیز افزایش می یابد. همچنین با افزایش قیمت مسکن در این منطقه، سرمایه گذاران سود بیشتری کسب خواهند کرد. 

 

واحد آماده یا پیش خرید آپارتمان؛ صرفه در کدام است؟

در صورتی که انتخاب درستی در انتخاب پروژه خود داشته باشید، پیش خرید پروژه بصرفه تر می باشد. به همین منظور بهتر است، پروژه ای با تحویل یک سال پیش خرید کنید. این گونه در طول زمان ساخت پروژه به نسبت زمان و سرمایه خود، سود بیشتری کسب خواهید کرد.

البته خرید واحد آماده در این منطقه نیر با سود بالا همراه است اما، به زمان بیشتری نیاز دارد. در منطقه 22 تهران، پروژه های مختلف با شرایط پرداخت مختلف و میزان پیشرفت متفاوت درحال ساخت و ساز است. در ادامه مطلب به بررسی معتبر ترین آنها که به صورت قسطی در اختیارتان قرار می گیرد، اشاره خواهیم کرد. 

  • پروژه تریتیوم 2
    این پروژه در قالب یک برج 20 طبقه در مجموع 120 واحد هر طبقه 8 واحد در متراژهای 109 متری(2 خوابه)، 114 متری (2 خوابه) و 130 متری (3 خوابه) در مرحله اجرای اسکلت طبقه پنجم مسکونی با تحویل دو ساله واقع در منطقه 22 تهران، شهرک شهید باقری توسط شرکت نیکان در حال ساخت است. یکی از پروژه های شاخص در شهرک شهید باقری همین پروژه تریتیوم 2 می باشد. برای ساخت این پروژه شرکت نیکان با شرکت تعاونی مسکن کارکنان معاونت حمل و نقل و ترافیک به صورت مشارکتی فعالیت می کنند.

 

پروژه تریتیوم منطقه22

 

  • شهرک امام رضا ارتش (شهرک چیتگر) بتاجا
    در ضلع غربی دریاچه چیتگر و کنار بازار بزرگ ایران مال شهرک چیتگر قرار دارد. این شهرک در در ضلع جنوب اتوبان خرازی قرار گرفته است. پهنه A چیتگر، پهنه B چیتگر، پهنه C چیتگر از پهنه های این شهرک بشمار می رسند، که  توسط شرکت بنیان توسعه و عمران هادی وابسته به بنیاد تعاون کل اجا (ارتش جمهوری اسلامی ایران ) در حال ساخت می باشد.

شهرک امام رضا بتاجا منطقه 22

 

  • پروژه نارنجستان 3
    پروژه نارنجستان 3 از پروژه های مسکونی این منطقه بشمار می رسد. این پروژه توسط تعاونی مسکن نوین ساز ابنیه آکام، در شمال بزرگراه خرازی (امتداد همت غرب) و غرب مجموعه هزار و یک شهر قرار دارد و از مرداد ماه 1398 به مدت 36 ماه توسط تعاونی ساخته و تکمیل می گردد.

پروزه نارنجستان منطقه22

 

  • پروزه رومنس
    یکی دیگر از پروژه های معتبر در منطقه 22 پروژه رومنس می باشد. این پروژه به صورت دو پروژه مجزا از یکدیگر در حال ساخت می باشد که هر دو آنها توسط تعاونی توسعه مسکن همت در حال ساخت می باشد. پروژه رومنس حکیم در غرب دریاچه چیتگر، تقاطع اتوبان شهید همدانی(حکیم) و بلوار اردستانی و پروژه رومنس مروارید شهر در شهرک مروارید شهر، ضلع غربی خیابان آرش کمانگیر ساخته می شود.

پروژه رومنس منطقه 22

 

  • شهرک شهید خرازی
    شهرک شهید خرازی در وردآورد منطقه 22 و در محدوده غربی دریاچه چیتگر واقع شده و در نزدیکی بازار بزرگ ایران مال قرار دارد. این پروژه از لحاظ موقعیت به صورتی است که در بخش شمالی آن اتوبان خرازی و در بخش جنوبی آن اتوبان حکیم وجود دارد که این شریان ها و راه های ارتباطی، دسترسی های بسیار مناسبی را برای این مجموعه بزرگ رقم زده و امکان تردد افراد را به راحتی فراهم آورده است. شهرک شهید خرازی دارای 44 برج می باشد که توسط تعاونی های مختلف سپاه در حال مدیریت است.

 

  • پروژه مروارید 2
    این پروژه از اعتبار بالایی به منظور سرمایه گذاری برخوردار است. به همین دلیل فرصت کافی برای تامین هزینه ها برای سرمایه گذاران وجود دارد. این پروژه از بهترین های منطقه 22 بشمار می رسد و بهترین گزینه برای خرید قسطی می باشد.

پروژه مروارید2 منطقه 22

 

در کنار پروژه های ذکر شده پروژه های پیش فروش دیگری نیز وجود دارند که می توانید با بررسی آنها و تماس با مشاورین ما از اطلاعات تکمیلی با خبر شوید. کارشناسان املاک برنا 22 با تجربه بسیاری که در این حوزه دارند، می توانند به شما عزیزان مشاوره رایگان ارائه دهند. 

 

برای دریافت مشاوره می توانید با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۴۴۷۶۴۶۳۳

۰۹۱۲۹۲۴۰۳۲۸

5/5
امکانات
پارکینگ
قیمت : 999,000,000

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!