پروژه پلازا پلاس چیتگر

پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا منطقه 22

عکس های پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا منطقه 22

ویژگی های پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا منطقه 22

تعداد برج پلازا 4 برج
تعداد طبقات هر برج تعداد 13 طبقه با 11 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی و 2 طبقه پارکینگ
تعداد واحد و متراژ 8 واحد مسکونی با متراژ 90 تا 130 متر مربع

شرایط فروش پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا منطقه 22

نحوه خرید امتیاز

مبلغ زمین و تراکم این پروژه متری 5 میلیون تومان در نظر گرفته که میلغ مذکور را طی برنامه و بر اساس یک برنامه مدون طی 5 قسط از اعضاء اخذ خواهد کرد.

این مبلغ برای کلیه خریداران و سرمایه گذاران ثابت و اقساط ساخت این پروژه همانند سایر پروژه های متغییر است و لازم به ذکر است اقساط ساخت تمامی شرکت تعاونی ها به صورت علی الحساب در نظر گرفته خواهد شد و هر ساله  بنابه به هزینه های جاری داخل پروژه بر حسب نرخ تورم بانک مرکزی محاسبه می گردد در حال حاضر اقساط ساخت واحد های 90 متری این پروژه هر سه ماه 52 میلیون تومان، واحد های 110 متری هر سه ماه 64 میلیون تمام و برای واحد های 130 متری هر سه ماه 76 میلیون تومان در نظر گرفته شده است باید به این نکته توجه داشته باشید این مبلغ اقساط به صورت تقریبی اعلام گردیده و قطعی نمی باشد.

همچنین پروژه مجلل پلازا پلاس به جهت احترام به خریداران و سرمایه گذاران برای اعضای این تعاونی سود مشارکت 15 درصددی در نظر که در صورت انصراف نیز این سود به صورت روز شمار به افراد تعلق می گیرد و مطلب بسیار مهم دیگر آن است این پروژه دارای جریمه دیر کرد در تحویل نیز می باشد.

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا منطقه 22

توضیحات پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا منطقه 22

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

معرفی مجری پروژه مجلل پلازا پلاس منطقه 22 تهران :

معرفی مجری پروژه مجلل پلازا پلاس

شرکت تعاونی انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان درمورخه 19/11/1393 به شماره ثبت 467506 و شماره ملی 14004705330 تاسیس و شروع به فعالیت نموده است. لازم به توضیح است مدیر عامل و رئیس هیات مدیره این تعاونی جناب آقای مهندس محسن فیروزی و سر کار خانم مهندس فهمیه شفق می باشند ذکر این مطلب ضروری است که برخی از تعاونی ها دولتی و در برخی از موارد خصوصی در حال انجام فعالیت هستند در هر صورت ملاک اصلی برای خرید وجود رزومه قوی و خوش نام به همراه عمل به تعهدات داده شده می باشد سازندگان این پروژه تحت نام شرکت تعاونی عمارت مدرن ایرانیان قبلا از این پروژه سابقه ساخت ساز نداشته و تنها پروژه آغازین این سازندگان پلازا پلاس می باشد اما مطالب فوق دلیل بر عدم توانائی و تخصص ساخت چنین پروژه ای نمی باشد چون تمامی افراد این تعاونی قبلا فعالیت ساخت و ساز بسیار مهمی را در کارنامه خود دارند.

موقیعت مکانی پروژه مجلل پلازا پلاس

موقیعت مکانی پروژه مجلل پلازا پلاس :

همانطور که در نقشه و کروکی فوق دقیقا محدوده و موقعیت مکانی پروژه مجلل پلازا پلاس مشخص و جا نمائی شده این پروژه بسیار ارزشمند در منطقه ای قرار گرفته است که به نوعی تازه تاسیس و نو بنیاد می باشد و اتفاقات بسیار خوبی به همراه پیشرفت فیزیکی. ایجاد سرانه در منطقه مروارید شهر در آینده برافزایش قیمت پروژه پلازا پلاس تاثیر مستقیم و بسیار زیادی خواهد گذاشت. این پروژه بسیار شاخص در نزدیکی مراکز توریستی منطقه 22 تهران بزرگ واقع و از نظر فاصله 1 کیلو متر با مراکز تجاری و تفریحی همانند ایرانمال و 5 کیلو متر با دریاچه شهدای خلیج فارس فاصله زمانی دارد پروژه پلازا پلاس در انتها اتوبان شهید خرازی مابین اتوبان حکیم و اتوبان شهید فهمیده واقع شده است و نکته بسیار مهم دیگر اینکه پروژه پلازا پلاس در انتهای منطقه 22 واقع و از هر نوع شلوغی و ازدحام جمعیت در اطراف دریاچه بدور می باشد و این پروژه در منطقه ای از شهرک قرار گرفته است که مبدا وزش بادهای تهران می باشد و بهترین شرایط جوی و آب و هوای بسیار معتدل را برای سرمایه گذاران و ساکنین به ارمغان می آورد.

موقیعت مکانی پروژه مجلل پلازا پلاس

مشخصات پروژه مجلل پلازا پلاس :

پروژه مجلل پلازا پلاس یکی از پروژه‌های بسیار خوش آتیه در دست ساخت در منطقه 22 تهران ( چیتگر ) واقع در محدوده شهرک مرواید شهر می باشد بر اساس اعلام تعاونی فوق و با توجه به نقشه ارائه شده این پروژه مجلل مشتمل بر 4 برج که در هر برج آن تعداد 13 طبقه با 11 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی و 2 طبقه پارکینگ احداث می شود برج مجلل پلازا پلاس در محدوده مروارید شهر، بلوار اردستانی، خیابان دانش غربی در حال احداث است. زمین این پروژه 7 هزار متر مربع و توسط شرکت انبوه سازان عمارت مدرن ایرانیان در مرحله عضو گیری می‌باشد. این پروژه دارای واحدهای مسکونی با تیپ های 90 متری دوخوابه، 110متری دوخوابه و 130 متری سه خوابه است.

 

دفتر فروش واحد های پروژه پلازا پلاس

تعداد طبقات و واحد های پروژه مجلل پلازا پلاس :

همانطور که در مطالب ارائه شده فوق اشاره گردیده است پروژه بسیار ارزشمند، شاخص و مجلل پلازا پلاس در زمینی به متراژ 7000 متر مربع با تراکم 30000 متر مربع در 4 برج 13 طبقه که در هر برج تعداد 9 طبقه که هر طبقه آن دارای 8 واحد مسکونی و 1 طبقه لابی 2 طبقه پارکینگ احداث خواهد شد واحد های مسکونی این پروژه عظیم در هر برج دارای تیپ های 90 متری 2 خوابه، 110 متری 2 خوابه، 130 متری 3 خوابه و در هر بلوک تعداد 72 واحد مسکونی در نظر گرفته شده که در آینده نه چندان دور ساخته و تحویل خریداران خواهد شد. برای انتخاب بهتر و آشنائی بیشتر خواندگان عزیز نقشه و طراحی داخلی واحد های مسکونی این پروژه در قسمت زیر بارگذاری تا شما عزیزان به راحتی و بر اساس سلیقه خود نسبت به انتخاب خود اقدام نمائید.

امکانات سرگرمی و تفریحی پروژه مجلل پلازا پلاس

تعداد طبقات و واحد های پروژه مجلل پلازا پلاس

پی دی اف راهنمای پلازاپیش فروش واحد های پروژه مجلل پلازا پلاس

امکانات و تجهیزات و متریال پروژه مجلل پلازا پلاس :

جهت آشنائی بیشتر شما عزیزان برخی از امکانات، تجهیزات، متریال پروژه مجلل پلازا پلاس به شرح زیر اشاره می گردد

تمامی واحد های مسکونی دارای ویوی بسیار عالی و دید ابدی

دارای نمای بسیار زیبا، شیک و مجلل

مقاوم در برابر انواع و اقسام بلایای طبیعی

استفاده بسیار عالی، ارزشمند و هنرمندانه از فضا و زمین

موقعیت و مکان بسیار ارزنده

هر واحد دارای یک پارکینگ اختصاصی

هر واحد دارای یک انباری اختصاصی

دارای پارکینگ اضافی جهت مهمان عزیزو گرانقدر شما

دارای یک طبقه لابی بسیار مجلل و شیک

هر طبقه دارای 8 واحد مسکونی بسیار خوش نقشه و با طراحی بسیار حرفه ای و هنری

دارای فضای سبز بسیار زیبا و لاکچری در مرکز و اطراف پروژه

دارای زمین والیبال

دارای سیستم تهویه متبوع مرکزی بسیار پیشرفته

دارای باشگاه بدنسازی با امکانات و تجهیزات کامل

دارای استخر، سونا، جکوزی مجزا برای هر بلوک

دارای سیستم بی ام اس ( امکان کنترل و روشن و خاموش کردن … )

دارای سیستم های کنترل تهویه مطبوع و لامپ ها و نظارت دوربین به وسیله موبایل شخصی خود

دارای سالن اجتماعات و سینما بسیار زیبا و مجلل

مهد کودک و سالن بیلیارد در لابی

هرواحد دارای یک رشته فیبر نوری جهت استفاده از اینترنت پر سرعت و …. FTTH

دارای نگهبانی 24 ساعته

دارای سریدار مقیم

زمین تنیس

ضد زلزله

جاده سلامت

درب های سوز و ضد سرقت

سرامیک درجه یک و با کیفیت

دارای شوتینگ

دارای شیرآلات و اتصالات درجه یک

دارای آب و هوای بسیار مطبوع

و دیگر موارد که در این مبحث نمی گنجد.

مزایای مجتمع لاکچری پلازا پلاس

نحوه و شرایط خرید امتیاز پروژه مجلل پلازا پلاس :

شرکت تعاونی عمارت مدرن ایرانیان در جهت تسهیل اقساط پروژه مجلل پلازا پلاس برای خریداران و سرمایه گذاران مبلغ زمین و تراکم این پروژه متری 5 میلیون تومان در نظر گرفته که میلغ مذکور را طی برنامه و بر اساس یک برنامه مدون طی 5 قسط از اعضاء اخذ خواهد کرد. این مبلغ برای کلیه خریداران و سرمایه گذاران ثابت و اقساط ساخت این پروژه همانند سایر پروژه های متغییر است و لازم به ذکر است اقساط ساخت تمامی شرکت تعاونی ها به صورت علی الحساب در نظر گرفته خواهد شد و هر ساله  بنابه به هزینه های جاری داخل پروژه بر حسب نرخ تورم بانک مرکزی محاسبه می گردد در حال حاضر اقساط ساخت واحد های 90 متری این پروژه هر سه ماه 52 میلیون تومان، واحد های 110 متری هر سه ماه 64 میلیون تمام و برای واحد های 130 متری هر سه ماه 76 میلیون تومان در نظر گرفته شده است باید به این نکته توجه داشته باشید این مبلغ اقساط به صورت تقریبی اعلام گردیده و قطعی نمی باشد.

همچنین پروژه مجلل پلازا پلاس به جهت احترام به خریداران و سرمایه گذاران برای اعضای این تعاونی سود مشارکت 15 درصددی در نظر که در صورت انصراف نیز این سود به صورت روز شمار به افراد تعلق می گیرد و مطلب بسیار مهم دیگر آن است این پروژه دارای جریمه دیر کرد در تحویل نیز می باشد.

نحوه واگذاری واحد های پروژه مجلل پلازا پلاس

مجموعه املاک برنا 22 با کادر و کارشناسان مجرب و متبحر در امر خرید و پیش فروش ملک و ساختمان به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. این مجموعه کار کشته و متبحر می تواند با ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان شما را در انتخاب بهترین گزینه های خرید و پیش فروش پروژه های موجود درمنطقه اطراف دریاچه چیتگر کمک میکند. شما می توانید جهت اطمینان و کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجرب و خبره این مجموعه با شماره های ذیل تماس بگیرید.

0214602100202146021004

0214602100602146021008

 

سوالات متداول پروژه پلازا چیتگر | پیش فروش برج پلازا منطقه 22

چرا پروژه مجلل پلازا پلاس؟

با توجه به سوال مطرح شده لازم است در پاسخ اعلام گردد با توجه به این مروارید شهرک یک شهرک جدید التاسیس است و تمامی امکانات لازم برای یک شهرک ایده ال از طرف مسئولین امر در نظر گرفته شده است این نوید را می دهد که در آینده نزدیک به یکی از ایده آل ترین شهرک های تهران تبدیل گردد و نکته دیگر موضوع این است تمامی پروژه های در دست ساخت این محدوده بر اساس آخرین دانش روز مهندسی دنیا و با داشته تمامی امکانات فوق تصور برای مجموعه های شهر نشینی در نظر گرفته شده است پروژه مجلل پلازا پلاس تلفیقی از هنرو معماری و مهندسی نوین برج سازی می باشد که قطع به یقین آینده روشنی برای سرمایه گذاری و سرمایه گذاران را به دنبال خواهد داشت.

آیا خرید پروژه مجلل پلازا پلاس سود آور خواهد بود ؟

همانطور تمامی عزیزان اطلاع دارند سرمایه گذاری در ملک و مسکن بازار سرمایه ای می باشد که به هیچ وجه ریسک و یا ضرری در آن نخواهد بود و تا به امروز ثابت شده است این نوع سرمایه گذاری بدون تاثیر پذیری از عوامل متعدد جاری راه خود را با ارزش افزوده بسیار بالا ادامه می دهد حال با در نظر گرفتن پروژه فول امکانات پلازا پلاس که این نوید را به سرمایه گذاران می دهد که در 3 الی 4 سال آینده با سود بسیار ارزشمندی بهره مند خواهد شد.

دور نمای پروژه مجلل پلازا پلاس چگونه است ؟

دور نما و آینده ی پروژه فول امکانات و مجلل پلازا پلاس مرواید شهر بسیار روشن و شگفت انگیز به جهت سود آوری خواهد بود لذا بدون هیچگونه تردید و یا شکی و با خاطر آسوده می توانید از مزایا و امتیازات در نظر گرفته شده به خوبی استفاده نمائید و این فرصت طلائی و موقعیت استثنائی را به هیچ وجه از دست ندهید. در صورت تمایل می توانید در خصوص سایر پروژه های در دست اقدام مانند پروژه مجلل پالادیوم از دیگر پروژه های شاخص و خوش آتیه و همچنین برج مجلل ویژن و …. نیز جهت سرمایه گذاری را بررسی نمائید.

آیا به پروژه مجلل پلازا پلاس وام تعلق میگیرد ؟

در توضیح این سوال باید اعلام کرد بر اساس سیاست های دولت و بر اساس قوانین شهر سازی و بانکی تمامی پروژه های در دست ساخت پس رسیدن به سقف مورد قبول می توانند از وام های مربوطه استفاده نمایند و پروژه مجلل پلازا پلاس نیز از قاعده مستثنی نمی باشد.

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!