بهترین منطقه چیتگر برای زندگی کدام است؟

فهرست مطالب
شهر تهران دارای منطقه های گوناگونی می باشد که یکی از معروف ترین آن ها منطقه ۲۲ تهران می باشد. در این منطقه محله ای به نام محله چیتگر وجود دارد که دارای شهرک و آپارتمان های های مدرن و زیبایی می باشد. البته این محله جز محله های قدیمی منطقه ۲۲ محسوب می شود. تعاونی های بسیاری اقدام به ساخت برج و ساختمان های مجلل در این منطقه نموده اند. به دلیل وجود برج ها با امکانات بسیار زیاد، وجود دریاچه چیتگر و آب و هوای مناسب این منطقه، افراد بسیاری قصد سرمایه گذاری و سکونت در این منطقه را دارند. همچنین این منطقه به یک جاذبه گردشگری نیز تبدیل شده است. با توجه به تعارف گفته شده می توان آینده دریاچه چیتگر را بسیار پر رونق دانست. منطقه ۲۱ چیتگر دارای مساحتی ۶۲۰۰ هکتار می باشد که ۱۳۰۰ هکتار آن متشکل از فضای سبز می باشد. با تعاریف بالا حتما برایتان سوال شده است که بهترین منطقه چیتگر برای زندگی کدام است؟ البته شما بایستی با مشکلات برج ها اطراف دریاچه چیتگر نیز آشنا شوید. چرا که تمامی مناطق علاوه بر مزایایی که دارند، معایبی نیز خواهند داشت.  

تاریخچه محله چیتگر منطقه ۲۲ تهران

دریاچه چیتگر منطقه ۲۲ از جنوب  به آزادراه تهران کرج، از سمت شمال به اتوبان شهید همدانی، از غرب به سمت پیکان شهر و آزادشهر و از شرق به سمت بزرگراه آزادگان متصل می باشد. زمین های منطقه چیتگر با پیروزی انقلاب به سازمان زمین شهری واگذار شد. پس از آن که جمعیت افزایش یافت وترافیک های بسیاری شهر را مختل کرده بود، منطقه ۲۲ چیتگر را به تهران افزود و آن را محله چیتگر نامید. اکنون که اطلاعات کاملی از محله های منطقه ۲۲ چیتگر دریافت کردید بایستی با محله های مناسب آن به منظور زندگی نیز آشنا شوید. در ادامه مطلب به معرفی محله هایی می پردازیم که از نظر مشاورین املاک برنا ۲۲ بهترین بوده و به منظور سکونت مناسب می باشند.   معرفی محله های دریاچه چیتگر منطقه 22  

بلوار کوهک

بلوار کوهک منطقه 22 چیتگر طرفداران بسیاری دارد. زیرا در نزدیکی پارک جنگلی چیتگر و غرب این منطقه قرار گرفته است. همچنین از دیگر مزیت های این محله قرار داشتن ایستگاه مترو چیتگر در بلوار کوهک می باشد.  

محله شرق آزادگان

محله شرق آزادگان که در اطراف دریاچه چیتگر قرار دارد، دارای فضایی آرام و بدون هرگونه سروصدا می باشد. این منطقه به دلیل آرامشی که برا ساکنین فراهم نموده است، طرفداران بسیاری را به سوی خود جلب نموده است.  

شمال اتوبان خرازی

شمال اتوبان خرازی نیز از دیگر محله هایی است که مورد توجه مشتریان و سرمایه گذاران قرار گرفته است. بزرگراه شهید خرازی از لحاظ دسترسی به امکانات پیشرفته مقداری ضعیف می باشد، اما با ساخت پروژه های جدید و لوکس در این منطقه می توان این محله را در چیتگر روبه رشد دانست. بسیاری از تعاونی های معروف و سازندگان فعال در منطقه چیتگر، اقدام به راه اندازی پروژه های لوکس در منطقه شمال اتوبان خرازی نموده اند. چرا که این منطقه دارایی زمین های بکر به منظور ساخت و ساز دارد.از پروژه های بسیار عالی در این منطقه می توان به واحدهای مسکونی همت، واحدهای مسکونی شمشاد، شهرک آبشار و برج‌های لوکس سفید اشاره نمود. البته پروژه های موجود در منطقه شمال همت تنها به این موارد ختم نمی شود و پروژه های بزرگ دیگری نیز در دست احداث می باشند.  

خرگوش دره شرق آزادگان

محله خرگوش دره شرق آزادگان از لحاظ موقعیت مکانی به دریاچه چیتگر دور می باشد، اما آرامش بسیاری برای ساکنین فراهم نموده است. در این محله پروژه های بسیاری احداث شده و در حال تحویل به مشتریان می باشند. در نتیجه اگر قصد دارید به دور از شلوغی های شهر تهران و در امان ماندن از ترافیک زندگی کنید، محله خرگوش دره شرق آزادگان گزینه مناسبی است. پروژه های موجود در این محله که می توانید خریداری کنید عبارتند از: واحدهای مسکونی آفتاب مجلس، واحدهای مسکونی عقاب یک و دو و  پروژه مسکونی دانشگاه تهران.  

غرب دریاچه چیتگر

منطقه غرب چیتگر به دلیل قرار گرفتن برج و ساختمان‌های مسکونی و شهرک‌های مدرن  در این منطقه و موقعیت مکانی بسیار عالی غرب دریاچه ، سرمایه گذاری های بسیاری در آن جا صورت می گیرد. به همین خاطر از بهترین منطقه های چیتگر به منظور زندگی کردن بشمار می رسد.  

شهرک‌های اطراف منطقه 22 

  شهرک های بسیاری با امکانات متفاوت در اطراف منطقه 22 قرار گرفته است. این شهرک ها بسیار مناسب برای سکونت و سرمایه گذاری می باشند. از جمله شهرک های موجود در اطراف منطقه 22 می توان به :شهرک یاس، شهرک گلستان، شهرک چشمه، دهکده المپیک و شهرک صدرا اشاره کرد. پروژه و برج های لوکس و زیبایی نیز در این منطقه قرار دارند که توسط تعاونی های مختلفی ساخته شده اند. از جمله آنها می توان به: برج‌های سپهر پردیس المپیک، واحدهای مسکونی عقیق، برج‌های تأمین اجتماعی و برج‌های دوقلوی خاتم اشاره کرد. در صورتی که اطلاعات کاملی راجع به برج های چیتگر ندارید، مطالعه مقاله معرفی بهترین برج های منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر اطلاعات کافی در این زمینه را به شما ارائه خواهد کرد.   شهرک های اطراف منطقه 22 تهران  

قیمت آپارتمان در چیتگر تهران چگونه است؟

قیمت برج های اطراف دریاچه چیتگر  با توجه به منطقه قرارگیری، امکانات آپارتمان، ویو، دوری و نزدیکی نسبت به دریاچه و … متغیر می باشد. شما می توانید با پیش فروش برج های چیتگر و منطقه ۲۲  در این منطقه صاحب واحد آپارتمان دلخواهتان شوید. به منظور پیش فروش برج های چیتگر ابتدا بایستی با پروژه های پذیره نویسی منطقه 22 آشنا شوید.

محله اطراف پارک چیتگر

  پارک جنگلی چیتگر نیز که در منطقه 22 تهران قرار گرفته استف از بهترین پارک های تهران محسوب می شود. تاسیس این پارک به سال  1341 مربوط می شود. این پارک دارای درختان بسیاری می باشد که باعث مطلوب شدن آب و هوای این منطقه شده است. از جمله امکانات پارک جنگلی چیتگر می توان به سالن ورزشی، زمین‌های بازی، مجتمع فرهنگی، سالن اجتماعات، پیست دوچرخه سواری، انبار، ایستگاه آتش نشانی، ساختمان اداری، رستوران، بوفه، آلاچیق و چادرهای اقامتی و پارکینگ اشاره کرد. در اطراف پارک جنگلی چیتگر نیز واحدهای مسکونی بسیاری قرار گرفته است که دارای طرفداران بسیاری می باشد.   

محله اطراف دریاچه چیتگر

دریاچه چیتگر که در راس منطقه 22 قرار گرفته است، محله بسیار خوبی به منظور سکونت می باشد. موقعیت مکانی دریاچه چیتگر ضلع شمالی منطقه 22 تهران می باشد. این دریاچه به یک جاذبه تفریحی – گردشگری تبدیل شده است و به همین واسطه انواع تفریحات، رستوران‌های متنوع، مراکز خرید، بام لند و امکانات دیگری نیز در اطراف ان رونق پیدا کرده اند. همچنین در کنار دریاچه چیتگر اسکله و قایق‌های شارژی، پدالی، و قایق‌های موتوری، قایق‌های اتوبوسی یا کاتامارا نیز وجود دارد.  

منطقه بام لند تهران

در شمال محله چیتگر مجموعه تجاری بام لند قرار گرفته است که از اولین مراکز خرید فضای باز در ایران بشمار می رسد. زمان زیادی از تاسیس این مرکز خرید نگذشته است اما طرفداران بسیاری نیز به سوی خود جلب کرده است. به همین دلیل می توان زندگی در محله بام لند تهران را نیز از گزینه های مناسب محسوب کرد. مساحت مجموعه بام لند حدود ۶۰ هزار متر مربع می باشد که بیشتر از ۱۳ هزار متر مربع آن توسط مراکز خرید و مجتمع‌های تجاری پوشش داده شده است.  در بام لند تهران منطقه چیتگر 12 رستوران مرکز سلامتی، شهر موسیقی و شهر فرنگ وجود دارد. همچنین این مجموعه از ویو بسیار زیبایی نیز برخوردار است.  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!