معرفی بهترین برج های منطقه 22 دریاچه چیتگر

معرفی بهترین برج های منطقه 22 دریاچه چیتگر

عکس های معرفی بهترین برج های منطقه 22 دریاچه چیتگر

ویژگی های معرفی بهترین برج های منطقه 22 دریاچه چیتگر

برج تریتیوم برج تریتیوم دارای 26 طبقه که از لوکس ترین برج های منطقه 22 است.
برج های ایزدیار فاز 3  برج های ایزدیار فاز 3 در دو قالب برج 152 با متراژ 150 متر مربع است.
برج لبخند برج لبخند به دلیل ظرافت بالا و طراحی زیبا در اجرا و ساخت آن بهترین برج چیتگر نامیده می شود.
برج دوقلوی خاتم متراژ هرواحد بالای 150 مترمربع
برج کادوس برج کادوس از لوکس ترین برج شخصی ساز منطقه چیتگر به حساب می آید
برج های پارلمان این برج دارای قالب 3 بلوک دوقلوی 15 و 16 طبقه است
برج های سفید این برج در قالب 6 برج 19 طبقه در 524 واحد دو و سه خوابه می باشد
برج ونوس دارای 76 واحد مسکونی با متراژ های 123، 127، 145، 250، 270 متر مربع

شرایط فروش معرفی بهترین برج های منطقه 22 دریاچه چیتگر

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه معرفی بهترین برج های منطقه 22 دریاچه چیتگر

توضیحات معرفی بهترین برج های منطقه 22 دریاچه چیتگر

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

منطقه چیتگر از مناطق تازه تاسیس تهران به شمار می‌ رود و به دلیل وسعت زیاد، دسترسی عالی  به بزرگراه ها و آب و هوای مناسب از شرایط ایده آلی برای ساخت و ساز برخوردار است. همچنین علاقه مندان به سرمایه گذاری در حوزه مسکن بسیار جذب سرمایه گذاری در محله های منطقه ۲۲ شده اند.

معرفی بهترین برج های دریاچه چیتگر

برج های اداری، تجاری و مسکونی  بسیاری در منطقه دریاچه چیتگر ساخته شده اند. در حقیقت شناخت برج های دریاچه به لحاظ امکانات، ویژگی ها و موقعیت مکانی می تواند برای سرمایه گذاران در این حوزه جالب باشد. 

منطقه چیتگر به دلیل پتانسیل بالا جهت رشد و پیشرفت، برج های مدرن و لوکس بسیاری را در خود جای داده است؛ به نحوی که این برج ها از لحاظ تکنولوژی ساخت و امکانات موجود قابل رقابت با برج های شمال شهر تهران هستند.

 

برج تریتیوم

برج لوکس تریتیوم توسط شرکت نیکان سازه در سه نقطه مختلف دریاچه چیتگر در حال ساخت می باشد. برج تریتیوم منطقه 22 در قالب 3 برج تریتیوم 1، تریتیوم 2، تریتیوم 3 می باشد که از لوکس ترین برج های منطقه 22 هستند. دلیل محبوبیت برج تریتیوم به علت معماری بیرونی و داخلی بسیار زیبایش می باشد که توجه علاقه مندان را به خود جذب کرده است. همچنین در ساخت آن از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد ایرانی و خارجی استفاده شده است. همین امر باعث شده است تا با نام بهترین برج های دریاچه شناخته شود.

برج تریتیوم

از جمله امکانات خاص برج تریتیوم می توانیم به استخر، سونا، جکوزی، سیستم های هوشمند، روف گاردن ۳۶۰درجه، سالن ورزشی و امکانات بسیار دیگر اشاره کنیم. برج تریتیوم دارای 26 طبقه می باشد و در غرب دریاچه چیتگر در حال ساخت می باشد. 

 

مزایای برج تریتیوم

  • بهترین برج مجلل منطقه 22 
  • بهترین دسترسی
  • چشم انداز عالی
  • استفاده از مرغوب ترین مواد در ساخت
  • شرایط پرداخت منطقی

 

برج های ایزدیار فاز 3 

برج ایزدیار فاز 3 از برج های تعاونی ساز اطراف دریاچه چیتگر حساب می شود. کیفیت ساخت و مواد مورد استفاده آن نسبت به برج های فاز 1 و 2 متفاوت می باشد. ناگفته نماند که برج های ایزدیار فاز 3 در مقایسه با سایر برج های تعاونی ساز زیباتر و لوکس تر بوده؛ همچنین طراحی نمای زیبا و نورپردازی عالی در شب دارد.

برج های ایزدیار سه گانه

برج های ایزدیار فاز 3 در دو قالب برج 152 با متراژ 150 متر هستند و هر کدام از آن ها دارای امکاناتی همچون کتابخانه، روف گاردن زیبای 360، کافی شاپ، استخر، سونا، لابی و مجموعه ورزشی برخوردار هستند.

 

برج لبخند

برج لبخند اولین برج شخصی ساز منطقه ۲۲ محسوب می‌شود که در ضلع غربی دریاچه چیتگر، در کنار مرکز تفریحی ایران مال واقع شده است. این برج پس از چند سال تحویل و ساخت هنوز هم مانند برج تازه ساز می باشد.

برج لبخند

برج لبخند به دلیل ظرافت بالا و طراحی زیبا در اجرا و ساخت آن بهترین برج چیتگر نامیده می شود. برج لبخند طرفداران بسیاری را دارد و از امکاناتی همچون باشگاه ورزشی روزگار با چشم انداز عالی و دیگر امکانات رفاهی می باشد در طبقه همکف این برج داروخانه و سوپرمارکت جهت تامین نیازهای ساکنان برج قرار داده شده است. 

 

برج دوقلوی خاتم

یکی از لوکس ترین برج های تعاونی ساز منطقه چیتگر برج دوقلوی خاتم یا برج دوقلوی المپیک می باشد. این برج در مجاورت پارک جوانمردان ساخته شده است. یکی از دلایل محبوبیت این برج لابی های لاکچری آن می باشد که توجه بینندگان را به خود جلب کرده است.

برج دوقلوی خاتم

 این برج دارای زمینه بازی و و فضای سبز می باشد و در شمال آن چشم انداز پارک کوهستان، در جنوب آن استادیوم آزادی قرار دارد همین امر باعث شده است تا برج دوقلو خاتم به عنوان بهترین برج های دریاچه چیتگر شناخته شود. 

این برج خوش نقشه بوده و متراژ های آن بالای ۱۵۰ متر می باشد.همچنین از امکاناتی همچون سالن اجتماعات، سینما، استخر، سونا، گیم نت، سالن بازی، بیلیارد، خشکشویی و دیگر امکانات رفاهی دیگر برخوردار است.

 

برج کادوس

برج کادوس از لوکس ترین برج شخصی ساز منطقه چیتگر به حساب می آید که در بلوار کوهک در نزدیکی مجتمع تجاری طوبی واقع شده است. در ساخت این برج از طرح های بسیار زیبایی استفاده شده است؛ همچنین از مواد بسیار عالی و سیستم تاسیسات فوق حرفه ای استفاده شده است. برج کادوس از امکاناتی همچون روف گاردن، باشگاه ورزشی، اتاق بازی و بیلیارد، سونا و جکوزی می باشد. این برج از گران ترین و پرطرفدارترین برج های منطقه ۲۲ به حساب می آید.

برج کادوس

 

برج های پارلمان

برج های پارلمان یکی دیگر از برج های شخصی ساز منطقه چیتگر می باشد که در شمال غربی دریاچه چیتگر واقع شده است. این برج دارای قالب 3 بلوک دوقلوی 15 و 16 طبقه می باشد که در حال ساخت و تکمیل است. برج های پارلمان به دلیل کیفیت بسیار عالی در ساخت و همچنین استفاده از مواد خارجی بهترین برج چیتگر محسوب می شود.

برج های پارلمان

برج های پارلمان از امکاناتی نظیر سیستم اطفاء حریق، لابی مجلل، سالن اجتماعات با ظرفیت 250 نفر، شوتینگ زباله، سرمایش و گرمایش مرکزی، دوربین مداربسته و دیگر امکانات رفاهی برخوردار می باشد. این برج دارای پنت هاوس 540 متری می باشد که همین ویژگی باعث شده تا در منطقه چیتگر منحصر به فرد باشد.

 

برج های سفید

برج های سفید یکی دیگر از برج های شخصی ساز منطقه چیتگر به حساب می آید که در کنار شهرک شهید باقری و در ارتفاعات این منطقه واقع شده است. این برج در قالب 6 برج 19 طبقه در 524 واحد دو و سه خوابه می باشد که با استفاده از متریال با کیفیت ایرانی خارجی ساخته شده است. 

برج سفید

امکانات این برج ها را می توان به مهدکودک، سالن اجتماعات، روف گاردن، سالن ورزشی، سونا، استخر،  12 واحد تجاری با مساحتی بالغ بر 4500 متر مربع اشاره کرد. این مجموعه دارای نیروگاه برق گازسوز 4.5 مگاواتی همچنین سیستم تصفیه فاضلاب آب می باشد که می تواند آب و برق برج را تامین کند.

 

برج ونوس

یکی دیگر از برج های با کیفیت و خوش‌ ساخت منطقه 22، برج شخصی ساز ونوس می باشد که در بلوار کوهک منطقه 22 واقع شده است. این برج در محله بسیار خوشنام اجرا شده و دارای شرایط مناسبی برای زندگی ساکنین آنجا می باشد.

برج ونوس از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. عنوان بهترین سازه را در میان برج های منطقه ۲۲ کسب کرده است؛ همچنین این برج از مزایای بسیاری برخوردار است. از جمله مزایای آن را می توان به صلابت سازه، تغییر مکان محدود، کاهش وزن ساختمان، توزیع مناسب نیروی زلزله با توجه به یکپارچگی خود کف و دیواره ها اشاره کرد.

برج ونوس

برج ونوس دارای 21 منطقه مسکونی به علاوه 4 طبقه پارکینگ می باشد. همچنین دارای 76 واحد مسکونی با متراژ های 123، 127، 145، 250، 270 متر است که امکاناتی همچون سالن اجتماعات، اعلام و اطفاء حریق، پوشش های ضد حریق، شوتینگ زباله، سالن ورزشی و … برخوردار می باشد.

یکی از ویژگی های مجموعه ونوس چشم اندازه ابدی دریاچه و جنگل چیتگر در برخی از واحدهای برج می باشد؛ همین ویژگی باعث شده است تا مورد استقبال ساکنین آنجا قرار گیرد و در روحیه آنها تاثیر بگذارد.

سوالات متداول معرفی بهترین برج های منطقه 22 دریاچه چیتگر
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!