هتل های منطقه 22 تهران چیتگر

هتل های منطقه 22 تهران، چیتگر

فهرست مطالب
منطقه 22 تهران به دلیل وجود دریاچه چیتگر، برج های مجلل و آب و هوای مطلوب به یکی از پربازدید ترین و پرطرفدار ترین مناطق تهران تبدیل شده است. به همین خاطر آشنایی با هتل های منطقه 22 تهران و بیمارستان های منطقه 22 برای افرادی که قصد سکونت در این منطقه را دارند بسیار مهم است.  

هتل فرمونت ایران مال منطقه 22

  هتل فرمونت ایران مال منطقه 22   از باشکوه ترین و مجلل ترین هتل های منطقه 22 چیتگر می توان به هتل فرمونت ایران مال اشاره نمود. این هتل در غرب تهران  و منطقه 22 قرار دارد.تعداد اتاق های این هتل 359 در 18 طبقه است. همچنین برخی امکانات این هتل عبارتند از:  
  • استخر مجزا بانوان و آقایان 
  • سالن مراسم 
  • سالن ماساژ
  •  رستورانهای ایرانی و بین المللی
  • کافی شاپ با  ویو دریاچه چیتگر،رشته کوه های البرز و پارک جنگلی چیتگر
  •  و ..
به طور کلی می توان گفت ساکنین این هتل از آرامش و امکانات بسیار زیادی برخوردار می باشند.   همچنین هتل فرمونت ایران مال دارای امکانات ویژه ای نیز می باشد که از میان آنها می توان به:
  • سالن آمفی تئاتر 2500 نفری 
  • سرویس رفت و آمد فرودگاه
  • سوئیت لوکس (پنت هاوس) 
  • اتاق های ویژه 
  • خدمات درمانی 
اشاره نمود. آدرس هتل فرمونت ایران مال : انتهای اتوبان خرازی بازار بزرگ ایران مال توجه : ای هتل مجلل و با امکانات هم اکنون در حال ساخت می باشد و امکان بهره برداری از آن وجود ندارد.  

هتل المپیک منطقه 22

    هتل چهار ستاره المپیک در ضلع غربی ورزشگاه آزادی و شرق منطقه 22  واقع شده است. هتل المپیک در سال 1380 افتتاح و اکنون در حال بهره برداری می باشد. این هتل لوکس دارای 100 اتاق می باشد. تمامی اتاق های هتل المپیک ویو بسیار خوبی دارند و به پارک خرگوش و پارک چیتگر مشرف هستند.  این هتل به دلیل نزدیکی به ورزشگاه آزادی و هتل اختصاصی ورزشگاه آزادی پذیرای تیم های بزرگ پایتخت و بزرگترین تیم های ملی است و تمامی بازیکنان در اتاق های باشکوه این هتل اسکان پیدا می کنند. برگزاری مراسم عروسی در این هتل نیز با رزرو قبلی امکان پذیر است.   آدرس هتل المپیک: اتوبان تهران کرج ورودی غربی ورزشگاه آزادی تلفن : 44739300  توجه: هزینه رزرو هتل برای مسافرین ایرانی متفاوت می باشد.  

هتل بستان منطقه 22

    هتل بستان در منطقه 22 محله کوهک، در نزدیکی اتوبان آزادگان جنوب و ورزشگاه آزادی قرار گرفته است. این هتل دارای 3 ستاره دارد و از لحاظ قیمت نسبت به دیگر هتل های منطقه 22 ارزانتر است. قیمت اتاق های هتل بستان از 380 هزار تومان تا 570 هزار تومان بر اساس 1خوابه یا 2 خواب بودن متغیر است.   آدرس هتل بستان: اتوبان تهران کرج خروجی شهرک گلستان و پارک جنگلی چیتگر و بلوار کوهک هتل بستان تلفن رزرو : 4471116  

هتل لکسون منطقه 22

    برج لکسون در منطقه 22 دارای ویو بسیار زیبا و مشرف به دریاچه چیتگر می باشد و اکنون در حال ساخت است. برج لکسون یک برج اداری-تجاری است و مدیریرت آن به عهده شرکت برندساز دوان ایرانیان است. هتل برج لکسون از طبقه 18 تا 21 می باشد. این هتل به گونه ای طراحی شده است که ساکنین با ویو بسیار عالی دریاچه چیتگر حس بسیار خوبی را تجربه کنند. از جمله ویژگی های مثبت این هتل می توان به فاصله 100 متری آن به مجموعه بام لند و دریاچه چیتگر اشاره کرد.   آدرس هتل لکسون : ضلع شرقی دریاچه چیتگر توجه: ساخت هتل لکسون تا سال 1401 به پایان خواهد رسید. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!