بیمارستان های منطقه 22 تهران

بیمارستان های منطقه 22 تهران

فهرست مطالب

بیمارستان تریتا تهران در منطقه 22

    از مجهزترین بیمارستان های منطقه 22 تهران می توان به بیمارستان تریتا اشاره کرد. بیمارستان تریتا دارای 200 تخت خواب می باشد و همچنین قصد افزایش تعدا تخت نیز در آن را دارند. این بیمارستان با اکثر نهادهای بیمه قرار دارد و از این لحاظ جای نگرانی وجود ندارد. بیمارستان تریتا از دو کلینیک ساخته شده است. مراجعه کنندگان  کلینیک روانشناسی و روانپزشکی همواره با وقت قبلی با شماره داخلی 325 می توانند به این بیمارستان مراجعه کنند.  

امکانات بیمارستان تریتا منطقه 22:

این بیمارستان امکانات مختلفی همچون فضای استراحت ،کافی شاپ و سرو غذایی ایرانی دارد.  

خدمات ویژه بیمارستان تریتا :

خدمات ویژه ای نیز در این بیمارستان ارائه می شود که عبارتند از: شنوا سنجی ،طب سوزنی روانشناسی و روانپزشکی.  

ساعات ملاقات در بیمارستان تریتا:

ساعات ملاقات در بیمارستان تریتا منطقه 22 از ساعت 15 تا 17 می باشد.  

تلفن تماس بیمارستان تریتا

47241000 و 47241000 تلفن داخلی کلینیک 193 و کلینیک دوم 228 و 734  

آدرس بیمارستان تریتا :

از سمت اتوبان همت و خرازی، انتهای اتوبان خرازی ، بلوار کاشان و در ادامه تابلوی راهنما تا بیمارستان تریتا      

بیمارستان مغز و اعصاب دکتر مجید سمیعی

  بیمارستان مغز و اعصاب دکتر مجید سمیعی   از منحصر به فرد ترین پروژهای در حال احداث در منطقه 22 می توان به بیمارستان فوق تخصصی و کلاس جهانی دکتر سمیعی اشاره کرد. بیمارستان دکتر مجید سمیعی دارای وسعت 2 برابر نمونه مشابه خود در سطح جهان می باشد . بیمارستان مغز و اعصاب دکتر مجید سمیعی در منطقه 22 تهران توسط موسسه خیریه متوسلین به امام رضا ساخته شده است و دولت نقشی در ساخت آن نداشته است. زمان ساخت پروژه بیمارستان دکتر مجید سمیعی در سال 1388 توسط دکتر مجید سمیعی به آقای قالیباف شهردار وقت در میان گذاشته شد.  

 مشخصات فنی بیمارستان دکتر مجید سمیعی :

بیمارستان دکتر مجید سمیعی در زمینی به مساحت هفت هکتار و زیربنای نود و چهار هزار متر مربع طراحی شده است که دارای 11 طبقه است. در این یازده طبقه ساختمان پلی کلینیک و موزه نیز قرار دارد. 14 اتاق عمل پیشرفته در این مرکز وجود دارد. البته این بیمارستان امکانات دیگری همچون  56 تخت آی سی یو، مغز و اعصاب، 250 تخت بستری عادی،24 تخت اورژانس و سرپایی و 20 تخت نوزادان دارد. از امکانات ویژه این بیمارستان می توان به بخش تصویربرداری و سونوگرافی پرتابل یا سیار اشاره نمود.    

آدرس بیمارستان دکتر مجید سمیعی منطقه 22

انتهای اتوبان همت شهید خرازی بلوار کاشان  شهرک شهید باقری   بیوگرافی دکتر مجید سمیعی : مجید سمیعی در تاریخ 29 خرداد 1316 در شهر تهران به دنیا آمده است. خانواده سمیعی ریشه در شهر رشت دارد. او تحصیلات ابتدایی خود را در شهر رشت در منطقه تلفنخانه شروع  کرد و دوره متوسطه در دبیرستان شاهپور رشت به پایان رساند . او پس از به پایان رساندن دوره متوسطه به آلمان رفت و رشته زیست شناسی و پزشکی را در دانشگاه یوهانس گوتنبرگ شهر ماینتس به پایان رساند و دوره تخصصی خود را یعنی جراحی مغز و اعصاب زیر نظر کورت شرمن شروع کرد. دکتر سمیعی در سال 1349 به اخذ درجه تخصصی در این رشته نایل آمد. دکتر سمیعی در دهه 1990 یک مرکز خصوصی بین المللی علوم اعصاب تاسیس کرد، که بنای آن مرکز برگرفته از شکل مغز است. بیمارستان دکتر مجید سمیعی در مرکز شهر تهران ساخته شده است و ریاست آن به عهده دکتر سمیعی و پرسش میباشد. نمونه مشابه این بیمارستان در منطقه  تهران 22 در حال ساخت است .  

بیمارستان تات (مرکز تخصصی تشخیص و درمان سرطان )

  بیمارستان تات منطقه 22 تهران   بیمارستان تات که یکی از بزرگترین مرکز های تخصصی تشخیص و درمان سرطان میباشد، دارای 800 تخت خواب است و به مساحت 45 هزار متر مربع در 20 طبقه در حال ساخت است که با همت موسسه خیریه تات در حال ساخت می باشد. بیمارستان تات بعد از بیمارستان مغز و اعصاب دکتر سمیعی از بزرگترین بیمارستانهای تخصصی در سطح جهانی و بین المللی محسوب می شود. زمان پایان ساخت و ساز بیمارستان تات که از بیمارستان های منطقه 22 تهران محسوب می شود، در سال 1397 تعیین شده بود. اما به دلیل مشکلات و تورم و تحریم های موجود زمان تحویل بیمارستان تا سال 1400 به تعویق افتاده است . ریاست مرکز تحقیقات سرطان در رابطه با این بیمارستان گفته است، این مرکز بزرگترین مرکز ارجاع سرطان در خاورمیانه می شود و تمام خدمات مرتبط با سرطان از پیشگیری تا درمان و توانبخشی را شامل می شود.  

آدرس بیمارستان تات منطقه 22 تهران:

منطقه 22 تهران  اتوبان همت غرب بعد از ایرانمال و دریاچه چیتگر بلوار پژوهش   در کنار مشکلات برج های اطراف دریاچه چیتگر وجود بیمارستان های مدرن و با امکانات در این منطقه باعث تمایز این منطقه نسبت به دیگر مناطق تهران شده است. اگر شما نیز قصد سکونت یا سرمایه گذاری در این منطقه را دارید، می توانید در یکی از پروژه های پذیره نویسی منطقه 22 ثبت نام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!