پیش فروش برج های شخصی ساز منطقه 22

پیش فروش برج های شخصی منطقه ۲۲

فهرست مطالب

پیش فروش برج های شخصی منطقه ۲۲

  امروزه پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 چیتگر به دلیل موقعیت قرار گیری بسیار خوب آپارتمان ها از لحاظ شرایط آب و هوایی و دسترسی بسیار رونق پیدا کرده است. برج های شخصی ساز منطقه 22 چیتگر مانند برج های تعاونی ساز این منطقه طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. پیش فروش برج های شخصی ساز منطقه 22 با قیمت مناسب تری به فروش می رسند. شخصی سازان می توانند توسط پیش فروش برج های شخصی خود، هزینه های لازم به منظور ساخت ملک و واحدها را به دست آورند و پس از اتمام ساخت پروژه، آن را در اختیار مشتریان قرار دهند. در ادامه این مطلب اطلاعاتی در رابطه با پیش فروش برج های شخصی ساز چیتگر ارائه خواهیم داد.  

مقایسه پیش فروش برج های شخصی برج های تعاونی ساز منطقه 22

همانطور که میدانید پیش فروش برج های شخصی نسبت به پیش فروش برج های تعاونی ساز مزایا و معایبی به همراه دارد. به همین منظور بهتر است پیش از اقدام به خرید این برج ها با مزایا و معایب هر کدام آشنا شوید.  

مزایای پیش فروش برج های شخصی ساز نسبت به برج های تعاونی ساز

 
  • گاهی اوقات در پروژه های شخصی ساز، پس از معین شدن خریداران امکان ساخته شدن برج ها با واحد های بیشتر از پیش فروش شده ها تحویل دهد. در این شرایط اگر مشتریان موفق به خرید واحدهای برج مدنظرشان نشده باشند، در آخر امکان خرید واحد های باقی مانده را خواهند داشت.
  • پروژه های شخصی ساز دارای قیمت نهایی می باشند و از همان ابتدا به مشتریان اعلام می گردد. در صورتی که اکثر پروژه های تعاونی ساز قیمت نهایی ندارند و تنها قیمت آنها تخمین زده می شود.
  • ظاهر داخلی و خارجی برج های شخصی ساز بسیار مطلوب تر از برج های دیگر در منطقه 22 می باشد.
  • کیفیت برج های شخصی ساز منطقه 22 به دلیل استفاده از مصالح و مواد اولیه مرغوب بیشتر از دیگر برج ها می باشد. همچنین در بعضی موارد امکان انتخاب مصالح مدنظر مشتری به منظور ساخت برج ها نیز وجود خواهد داشت.
  • نحوه انتخاب واحد در پروژه های شخصی ساز چیتگر از همان ابتدای کار صورت می گیرد و به انتهای کار موکول نخواهد شد.
  • امکانات موجود در برج های شخصی ساز به مراتب بیشتر از برج های دیگر می باشد. اگر توجه کرده باشید برج های شخصی ساز این منطقه دارای امکاناتی همچون استخر، جکوزی، سونا و … می باشند.
 

معایب پیش فروش برج های شخصی ساز نسبت به برج های تعاونی ساز

اکنون که با مزایای پیش فروش برج های شخصی ساز آشنا شدید بهتر است از معایب آن نیز اطلاع داشته باشید.  
  • هنگام پیش فروش پروژه های شخصی ساز بایستی توجه داشته باشید که در دام کلاهبرداران نیفتید. چرا که در حوزه پروژه های شخصی ساز کلاهبرداران بسیاری وجود دارد.
  • هزینه پیش فروش برج های شخصی ساز در منطقه 22 بیشتر از دیگر پروژه های می باشد. به همین دلیل امکان دارد تمامی خریداران توان مالی به منظور پیش فروش برج های شخصی ساز را نداشته باشند و به سراغ پروژه های تعاونی ساز در این منطقه بروند.
  • در برخی موارد پروژه ای تعاونی ساز یک سری امکانات به مشتریان ارائه می دهند که پیش فروش ان ها به صرفه تر از پیش فروش پروژه های شخصی ساز می باشد. از نمونه این پروژه ها می توان به پروژه ستین منطقه 22 اشاره کرد.
  • پروژه های شخصی ساز دارای قیمت تمام شده بسیار بالاتری نسبت به پروژه های تعاونی ساز دارند.
 

 پروژه های پیش فروش برج های شخصی ساز منطقه ۲۲ تهران

 

پیش فروش برج تریتیوم

برج تریتیوم 1و2و3 و برج تریتیوم 4 از برج های اطراف شهرک گلستان محسوب می شوند که در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته اند. این مجتمع دارای دسترسی مناسبی به بزرگراه شهید خرازی دارد و همین موضوع باعث شده تا با دیگر نقاط تهران نیز دسترسی مستقیمی داشته باشد. از دلایل محبوبیت برج تریتیوم می توان به قیمت قطعی آن اشاره نمود. در واقع مشتریان از زیاد شدن قیمت پروژه در انتهای ساخت نگران نخواهند بود. به منظور پیش فروش واحدهای این پروژه در ابتدای کار 60 درصد از قیمت اصلی پروژه دریافت می شود و سپس خریداران مبلغ 25 درصد را با اقساط تعیین شده پرداخت می کنند. مبلغ 5 درصد از قیمت پروژه نیز در انتهای کار دریافت می شود. در پایان پروژه نیز 10 درصد از هزینه باقی می ماند که هنگام ثبت سند به نام خریدار بایستی پرداخت شود.

پیش فروش برج مجلل آترا

یکی از مجلل ترین برج های دریاچه چیتگر برج آترا می باشد که دارای امکانات بسیار زیادی می باشد. این برج از برج های شخصی ساز منطقه 22 به شمار می رسد. برج آترا دارای 17 طبقه می باشد که در هر یک از طبقات 6 واحد وجود دارد. تعداد واحد های این برج 78 می باشد. در این برج آپارتمان های متری ۸۷ (دوخوابه)، ٩٧ متری (دوخوابه)، ١٠٧ متری (دوخوابه)، ١٢٢ متری (دوخوابه)، ١٣٥ متری (سه خوابه)، ١٤٥ متری (سه خوابه) پیش فروش شده است. اتمام این پروژه در سال 1399 بوده است. به همین دلیل پیش فروش آن اکون به اتمام رسیده است. برج آترا از برجسته ترین برج های منطقه 22 تهران محسوب می شود.  

پیش فروش برج لبخند

برج لبخند نیز یکی دیگر از برج های شخصی ساز در منطقه 22 تهران به شمار می رسد. این پروژه در کنار دریاچه چیتگر و روبروی مجتمع ایران مال قرار دارد. در نتیجه موقعیت مکانی این پروژه عالی بوده و دید بسیار مناسبی نسبت به دریاچه دارد. این برج دارای 20 طبقه می باشد که 14 طبقه از آنها مسکونی می باشد. متراژهایی که این پروژه دارا می باشد از 64 متر تا 174 متر است.  

پیش فروش برج مروارید

برج مروارید منطقه 22 که از برج های شخصی ساز این منطقه محسوب می شود، قدیمی تر از دیگر برج ها می باشد. متوسط متراژ واحدها در این پروژه ۱۲۰ متر بوده و قیمت واحدها نیز براساس متراژ آن ها در نظر گرفته می شود. از امکانات این پروژه می توان به پارکینگ، انباری، لابی، زنگ خطر، آیفون تصویری و … اشاره کرد. در حال حاضر مهلت پیش فروش در این برج به اتمام رسیده است، اما می توانید از سهام داران قبلی سهام خریداری کنید.  

پیش فروش برج های شخصی منطقه ۲۲ تهران قابل اتکاست؟

هنگام خرید پروژه های پیش فروش منطقه 22 بایستی به تجربه قبلی فروشنده نیز توجه داشته باشید و نکات زیر را به خاطر بسپارید.  
  • توجه به پروژه های قبلی شخصی سازان
  • مشورت با خریداران پروژه های قبلی شخصی سازان
  • تنظیم قرارداد های رسمی و با اعتبار
  • مشاهده نحوه پیشرفت پروژه هنگام پرداخت اقساط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!