مهلت ثبت نام پروژه چیتگر

مهلت ثبت نام پروژه چیتگر

عکس های مهلت ثبت نام پروژه چیتگر

ویژگی های مهلت ثبت نام پروژه چیتگر

شرایط فروش مهلت ثبت نام پروژه چیتگر

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه مهلت ثبت نام پروژه چیتگر

توضیحات مهلت ثبت نام پروژه چیتگر

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

مهلت ثبت نام پروژه های چیتگر منطقه 22

 

پیش از آن که اقدام به پیش خرید پروژه های چیتگر کنید، بایستی بداند مهلت ثبت نام پروژه چیتگر چه زمانی است. مهلت ثبت نام پروژه چیتگر با توجه به تعاونی های درحال ساخت پروژه معیین می شود.تعاونی های سازنده موجود در املاک منطقه 22 چیتگر مهلت متفاوتی برای پیش فروش پروژه های خود دارند. برخی از آنها مهلت طولانی و برخی دیگر مهلت کوتاه دارند. بنابراین توجه کنید از کدام تعاونی قصد خرید دارید.

برای مثال مهلت ثبت نام در تعاونی مسکن ارتش تهران در سال 1399 تمام شده است و قصد ثبت نام جدیدی نیز ندارند. ثبت نام در تعاونی مسکن سپاه تهران نیز به پایان رسیده است و به منظور ثبت نام دوباره بایستی منتظر اعلام ثبت نام جدید توسط تعاونی باشید.

تعاونی های سازنده دیگر مهلت ثبت نام بیشتری در اختیار مشتریان خود قرار داده اند. برای مثال پروژه ستین منطقه 22  که از یکی از پروژه های مروارید شهر چیتگر محسوب می شود، به دلیل اعتبار بسیار زیاد تعاونی سازنده و استقبال بسیار زیاد مردم از آن، زمان ثبت نام را تمدید نموده اند.

 

 

مهلت پیش فروش پروژه های شخصی ساز منطقه 22 بیش از  پروژه های تعاونی ساز می باشد. چرا که این پروژه ها از متراژ و واحد های بیشتری برخوردارند. به همین خاطر قیمت آن ها نیز بیشتر است. افرادی که هزینه زیادی برای خرید این پروژه ها ندارند، می توانند به سراغ همان پروژه های تعاونی ساز بروند. البته به منظور خرید پروژه های شخصی ساز بایستی دقت بیشتری به خرج دهید. در واقع شناخت دقیق مهندسین و تعاونی شخصی ساز بسیار مهم است. به این ترتیب با خیال راحت سرمایه گذاری می کنید.

از عوامل تاثیر گذار در مهلت ثبت نام پروژه های چیتگر پذیرفتن اشخاصی است که در پیش خرید ثبت نام  می کنند. افرادی موفق به ثبت نام در پروژه چیتگر را دارند که شرایط لازم به منظور پیش خرید و پرداخت اقساط را داشته باشند. به این ترتیب در صورتی که افراد مورد قبول تری در پروژه ها ثبت نام کنند، مهلت ثبت نام نیز زود تر به پایان می رسد.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در مهلت ثبت نام پروژه چیتگر قیمت پروژه ها می باشد. چرا که پروژه های تعاونی های مختلف، دارای متراژ متفاوت می باشند. هر چقدر متراژ پروژه ها بیشتر شود، توان خرید افراد کمتر است. به همین ترتیب زمان ثبت نام نیز دیر تر به پایان می رسد.

عامل تاثیر گذار دیگر در مهلت ثبت نام پروژه چیتگر، میزان تقاضا می باشد. امروزه به دلیل رشد روز افزون منطقه 22 تقاضا برای خرید و سرمایه گذاری در این منطقه بیشتر شده است. به همین ترتیب سرعت ثبت نام و فروش پروژه های نیز زیاد تر شده است و مهلت ثبت نام زود به پایان می رسد.

سوالات متداول مهلت ثبت نام پروژه چیتگر
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!