معرفی پروژه های مطمئن منطقه22

معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22

عکس های معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22

ویژگی های معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22

مجتمع تجاری، اداری رزمال 25 طبقه مساحت 20000 متر مربع
مجتمع تجاری، اداری لکسون 30 طبقه با کاربری های مختلف
مجتمع تجاری، اداری آرتمیس شامل 6 برج طبقات بین 25 تا 32
پروژه پدافند هوایی پهنه C دو برج با طبقات 30 و 42 مسکونی
برج مرجان 42 طبقه مسکونی
برج تریتیوم 26 طبقه

شرایط فروش معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22

شرایط فروش

شرایط فروش در منطقه 22 نسبت با پروژه متفاوت میباشد.

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22

توضیحات معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

منطقه 22 تهران یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین مناطق تهران است. امروزه اکثر پروژه های ساختمانی در این منطقه قابل اجرا میباشند. به علت  شرایط آب و هوایی، دسترسی به نقاط مهم، برخورداری از ویو و دیدی ابدی و…. پروژه ها در منطقه 22 از اهمیت بالایی برخوردار هستند.

پروژه ها در  محله های منطقه 22 تهران به دو دسته پروژه تجاری-اداری و پروژه های مسکونی تبدیل می شود. در این بخش به معرفی و تحلیل پروژه ها پرداخته؛ همچنین آن ها را از نظر کمی و کیفی بررسی کرده و این اطلاعات را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

سرمایه گذاری در منطقه 22

منطقه 22 تهران واقع شده در شمال غرب شهر تهران از آب و هوای مطلوبی برخوردا می باشد همچنین این منطقه یکی از خوش آتیه ترین مناطق تهران یا حتی کشور برای سرمایه گذاری در بخش مسکن می باشد.

هدف مدیران شهری و طراحان منطقه 22 با توجه به پروژه های در حال اجرا  و زیرساخت های شهری آن، ایجاد و عرضه این حجم از واحدها و مجتمع های تجاری-اداری، تبدیل منطقه به قطب تجاری اداری تفریحی کشور بوده است.

 

پروژه های منطقه 22

 

پروژه های منطقه 22

املاک منطقه 22 تهران به دلیل موقعیت جغرافیای مناسب، آب هوای مطلوب و چشم انداز آینده آن،  از پتانسیل بسیار بالایی برای پیشرفت برخوردار بوده و سرمایه گذاران بسیاری را به خود جلب کرده است.

به همین سبب یکی از موضوعاتی که بسیار در جامعه امروز ترند شده و درباره آن صحبت های فراوانی شده، برج سازی های متعدد بوده است.

به گونه ای که تاکنون پروژه های تجاری-اداری و همچنین پروژه های مسکونی بسیاری در این منطقه اجرا و ساخته شده و یا در حال ساخت می باشد. از جمله این پروژه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

پروژه های تجاری-اداری منطقه 22 تهران

شاخص ترین پروژه های تجاری و یا اداری این منطقه 3 پروژه می باشد.

 

1.    مجتمع تجاری-اداری رزمال

 

مجتمع تجاری اداری رزمال

 

ای مجموعه در منطقه 22 دارای 25 طبقه و مساحتی به وسعت 200000 متر مربع می باشد که تا کنون ساخته و اجرا شده است. طبقات این مجموعه دارای کاربری های مختلفی می باشد اعم از تجاری، اداری، ورزشی می باشد.

این مجموعه به صورت زیر تقسیم بندی شده است:

  • 5 طبقه ورزشی، تجاری، فرهنگی و شامل سالن های چندمنظوره و هایپرمارکت (مجموعه تجاری)
  • 5 طبقه منفی مشتمل بر پارکینگ، استخر و کارواش
  • 2 برج 14 و 15 طبقه اداری با چشم انداز کامل دریاچه، آبشار تهران و پارک چیتگر.

 

2.    مجتمع تجاری-اداری لکسون

 

 

مجموعه لکسون واقع در ساحل شرقی دریاچه چیتگر، دارای 30 طبقه با کاربری های مختلفی می باشد. این کاربری ها اعم از تجاری و اداری و خدمات هتلینگ، توسط تعاونی مسکن توسعه ابنیه همت سپاه در حال اجرا می باشد.

این پروژه دارای کاربری های متفاوتی با تقسیم بندی زیر می باشد:

  • طبقه -1 تا 3: واحدهای تجاری(30 الی 300 متر)
  • طبقه 4-6: خدمات هتلینگ
  • طبقه 7-21: واحد های اداری(60 الی 160 متر)

این پروژه دارای مزایایی می باشد که شرایط بسیار خوبی جهت اقامت میهمانان بخش اداری فراهم آورده است. از مزایای این مجموعه می توان به ارائه همزمان خدمات هتلینگ و اداری، در کنار یکدیگر اشاره کرد.

 

3.    مجتمع تجاری-اداری آرتمیس

 

مجتمع تجاری اداری آرتمیس

 

پروژه مجتمع تجاری آرتمیس واقع در شمال دریاچه چیتگر در منطقه 22 شهرداری تهران قرار گرفته و دارای کاربری های مختلفی می باشد. این مجموعه از 6 برج مجزا تشکیل شده است و دارای خدماتی از جمله تاکسی هوایی، مرکز همایش‌ های بین المللی، سینما، شهربازی، هایپرمارکت، مجموعه های ورزشی شامل استخر، سونا و بدنسازی، فودکورت, رستوران های بین المللی و … می باشد.

برج های مجموعه آرتمیس دارای 7 طبقه پارکینگ و 4 طبقه تجاری بوده و دیگر طبقات دارای کاربری اداری می باشند.

 

پروژه های مسکونی منطقه 22 تهران

 

 

این منطقه علاوه بر پروژه های تجاری-اداری شامل پروژه های مسکونی بسیاری می باشد که توسط  اشخاص و یا ارگان های مختلفی از جمله ارتش، سپاه، بانک ها و … اجرا و ساخته شده اند. از جمله این پروژه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

 

1.  پروژه پدافند هوایی پهنه C شهرک امام رضا(چیتگر)

این پروژه در پهنه C شهرک چیتگر (شهرک امام رضا) و بلوار پژوهش در منطقه 22 تهران قرار گرفته و توسط تعاونی مسکن پدافند هوایی ارتش در حال اجرا می باشد. برج های این پروژه با نام های  C و H به ترتیب دارای 30 و 42 طبقه بوده و از امکانات بسیاری از جمله سازه فلزی پیچ و مهره، سیستم لرزه گیر(میراگر) برخوردار می باشد.

 

2.  برج مرجان

بلندترین برج مسکونی منطقه 22  برج مرجان منطقه 22 با 42 طبقه می باشد. این برج توسط نیروی دریایی ارتش در پهنه C شهرک چیتگر در حال اجرا می باشد. برج مرجان از موقعیت مکانی مناسبی برخوردار می باشد و چشم انداز زیبایی را به ارمغان آورده است.

این برج دارای امکانات مختلفی اعم از سازه فلزی دارای سیستم میراگر و نیروگاه انرژی جهت تامین برق و گاز نیز می باشد.

 

3.    برج تریتیوم

برج های مسکونی تریتیوم چیتگر در منطقه 22 تهران، شهرک گلستان، ضلع غربی دریاچه شهدای خلیج فارس (چیتگر) قرار گرفته و توسط توسط شرکت نیکان سازه سدید در حال ساخت و اجرا می باشد.

برج تریتیوم منطقه 22 به علت موقعیت مکانی مناسبی که دارد، دارای دسترسی های بسیار خوبی از جمله دسترسی به بازار بزرگ ایران(ایران مال) و دسترسی به بزرگراه های شهید خرازی (همت)، شهید همدانی (حکیم) و آزادگان می باشد. این پروژه مشتمل بر دو برج 26 طبقه می باشد که دارای 4 طبقه منفی، 1 طبقه لابی و 21 طبقه مسکونی با بهترین امکانات می باشد.

 

علاوه بر برج های گفته شده شما می توانید با آشنایی با برج های لوکس منطقه 22 دریاچه چیتگر و اطلاع از تعداد آپارتمان های منطقه ۲۲ اقدام به خرید و سرمایه گذاری در آنها کنید.

 

 

سوالات متداول معرفی پروژه های مطمئن منطقه 22

آیا پروژه های منطقه 22 دارای واحد تجاری هستند؟

بله، منطقه 22 دارای 3 پروژه بزرگ اداری، تجاری است که با نام های (رزمال، لکسون، آرتمیس) معرفی شده اند.

آیا پروژه های منطقه 22 دارای واحد مسکونی هستند؟

بله، منطقه 22 شامل 3 پروژه بزرگ مسکونی است که با نام های (پروژه پدافند هوایی پهنه C شهرک امام رضا(چیتگر)،برج مرجان و برج تریتیوم) معرفی شده اند.

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!