بهترین برج چیتگر و پروژه های شخصی ساز منطقه 22

معرفی برج های لوکس منطقه 22 دریاچه چیتگر

فهرست مطالب
 

بهترین برج های چیتگر و پروژه های شخصی ساز منطقه 22

در کنار پروژه های پیش فروش تعاونی که تعداد زیادی نیز دارند، پروژه و برج های شخصی ساز بسیار عالی نیز وجود دارند که در همین منطقه و در مراحل ساخت متفاوت هستند. این پروژه ها از لحاظ کیفیت، امنیت نقل و انتقال و اعتبار تایید شده و جز بهترین های املاک منطقه 22 بشمار می رسند. در ادامه این مطلب به بررسی چند نمونه از پروژه های شخصی به همراه مشخصاتشان می پردازیم. شما می توانید علاوه بر آشنایی با برج های لوکس منطقه 22 چیتگر با پروژه های مطمئن منطقه 22 نیز آشنا شوید.  

برج های 6 گانه پارلمان در منطقه 22

  این مجتمع از بهترین برج های چیتگر است که در مرحله نازک کاری و به عنوان پروژه های پیش فروش منطقه 22 محسوب می شود. امکان پیش خرید و فروش 2 برج از این پروژه وجود دارد. تعداد 4 برج دیگر برای اعضای نمایندگان مجلس شورای اسلامی دوره ششم، ساخته و فروخته شده است. این برج ها در موقعیت مکانی شمال غربی دریاچه و بین برج های فاز 2 صیاد شیرازی و برج های شهرک آسمان قرار دارند. زمان تحویل برج های پارلمان تابستان 1397 بوده است. برج های 6 گانه پارلمان به متراژ 127 متری (دوخوابه)، 270 متری (4 خوابه) و پنت هاوس های 540 متری ساخته شده اند. از مزیت های پیش خرید این برج ها می توان به انتخاب طبقه و جهت واحد، و تیپ کیفیتی توسط مشتری اشاره کرد. در پروژه های پارلمان دو تیپ کیفیتی وجود دارد. یکی درجه یک ایرانی و دیگری لاکچری یا همان فرانسوی است. به این ترتیب مشتری می تواند تعیین کند مصالحی که در ساخت طبقه یا واحدش استفاده می شود از کدام نوع تیپ کیفیتی باشد. در صورتی که تیپ انتخابی مشتری لاکچری باشد، امکان تعیین رنگ زمینه قالب نیز وجود دارد. از جمله امکاناتی که در ساخت این برج ها استفاده می شود، می توان به: پارکینگ، انباری، درب های ضدسرقت، سنگ های مرجانی و … اشاره کرد. برج های پارلمان به دلیل امنیت در نقل و انتقال و شرایط مناسب در پرداخت هزینه یکی از بهترین گزینه ها در این منطقه بشمار می رسد.  

برج تریتیوم در منطقه 22

  برج تریتیوم منطقه 22 دارای  26 طبقه است و در منطقه غرب دریاچه چیتگر، توسط شرکت نیکان سازه سدید در حال ساخت می باشد. از جمله امکانات این برج می توان به سالن ورزشی، سونا، جکوزی، استخر و … اشاره کرد. برج تریتیوم از بهترین پدیده های منطقه 22 بشمار می رسد. این پروژه دارای بهترین ویژگی ها برای افراد مشکل پسند می باشد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از: بهترین موقعیت مکانی به همراه چشم انداز زیبا، کیفیت ساخت متفاوت با دیگر پروژه های منطقه 22، برخورداری از بهترین شرایط پرداخت و … . به طور کلی پروژه های شخصی دارای 3 مزیت اصلی نسبت به پروژه های تعاونی می باشند كه عبارتند از: تعهد در صورت ضرر و زیان، مشخص نمودن طبقه و واحدها در ابتدای کار و قیمت فروش قطعی.  

برج های سه گانه ایزدیار در منطقه 22

  برج ایزدیار منطقه 22 این برج ها که از لوکس ترین برج های دریاچه چیتگر به شمار می رود، توسط تعاونی شخصی ایزدیار پس از فازهای یک و دو ساخته شده اند و در مرحله نهایی نصب درب و پنجره هستند. یکی از دلایلی که این برج ها به بهترین گزینه برای خرید تبدیل شده اند، 3 برج 25 طبقه 4 واحدی که در هر طبقه 2 واحد شمالی 148 متر و 2 واحد جنوبی 156 متر است که با طراحی عالی ساخته شده اند. این برج ها در ضلع شرقی دریاچه و روبروی ورودی مجموعه بام لند، قرار گرفته اند. از جمله امکانات برج های ایزدیار عبارتند از: کافی شاپ، سونا، جکوزی، سالن مطالعه، دوربین های مداربسته، سیستم اطفای حریق و … . از 3 برج ایزدیار اولین برج انتخاب واحد شده و 2 برج دیگر نیز متعاقبا انتخاب واحد می شوند. تحویل قطعی واحد ها در نیمه اول سال 1397 بوده است.  

برج های سفید در منطقه 22

  برج سفید منطقه 22 برج های سفید در قالب 6 برج که 4 برج آن به صورت 5 واحد دو خوابه و 2 برج دیگر به صورت 4 واحد سه خوابه واقع در شمال بزرگراه خرازی، جنوب غربی بیمارستان مغز پروفسور سمیعی به صورت 524 واحد مسکونی است. این برج ها در مرحله نازک کاری هستند و تاریخ تحویل در نیمه اول سال 1397 بوده است. زیر بنای این مجموعه 112 هزار متر بوده و 6 برج با 19 طبقه مسکونی، یک طبقه رفاهی و لابی به اضافه 4 طبقه پارکینگ مشترک با قابلیت جایگیری 600 ماشین دارد. در طبقه همکف برج ها امکانات رفاهی برای ساکنین فراهم شده است. از جمله امکاناتی که برای این برج ها در نظر گرفته شده است، می توان به : سیستم اطفای حریق، آسانسور حمل بار و نفر، روشویی با سنگ مرمر، موتورخانه مرکزی و … اشاره کرد.  

برج ونوس در منطقه 22

  برج ونوس منطقه 22   برج ونوس نیز یکی دیگر از برج های شخصی ساز منطقه 22 است که در بلوار کوهک قرار دارد. این برج به دلیل کیفیت بالا در ساخت و محله بسیار خوبی که در آن قرار گرفته است، به بهترین مکان برای زندگی تبدیل شده است. در ساخت برج ونوس از سازه های مستحکم با مقاومت بسیار بالا ساخته شده است. استفاده از پنل های سه بعدی در این برج باعث صلابت سازه و تغییر مکان محدود، توزیع مناسب نیروی زلزله و کاهش وزن ساختمان شده است. این برج دارای 21 طبقه مسکونی و 4 طبقه پارکینگ می باشد و دارای 76 واحد مسکونی با متراژ های 123، 127، 145، 250 و 270 متر است. از جمله امکاناتی که این برج دارد می توان به سالن ورزشی، سیستم اطفای حریق و … اشاره کرد. برخی واحدهای برج ونوس دارای چشم اندازی زیبایی از دریاچه و جنگل چیتگر می باشند.  

برج کادوس در منطقه 22

  برج کادوس منطقه 22 یکی دیگر از بهترین پروژه های شخصی ساز منطقه 22 برج کادوس است که به سمت بلوار کوهک و اطراف مرکز خرید طوبی متمایل می شود. این برج دارای یک قیمت مناسب نسبت به کیفیت درجه 1 دارد. برج کادوس به دلیل دارا بودن ویژگی هایی همچون کیفیت، امنیت در نقل و انتقال و نقشه بدون عیب در میان لیست برج های لوکس منطقه 22 قرار می گیرد.  

برج لبخند در منطقه 22

  برج لبخند منطقه 22 از دیگر برج های لوکس با تمامی امکانات در منطقه 22 ، برج لبخند است که توسط شرکت توسعه ساختمان پژوهش، در قسمت شمال غربی دریاچه چیتگر ساخته شده است. این برج دارای 4 طبقه تجاری در طبقات ابتدایی و رستوران می باشد. دیگر طبقات برج لبخند شامل 14 طبقه مسکونی می باشد که در هر طبقه، 7 واحد 64 تا 174 متر وجود دارد. از جمله امکانات این برج می توان به: سونا، استخر، جکوزی، لابی مجزای برای هر طبقه، سیستم ایمنی در برابر زلزله و … اشاره کرد.       

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!