انتخاب واحد در پهنه D چیتگر

عکس های انتخاب واحد در پهنه D چیتگر

ویژگی های انتخاب واحد در پهنه D چیتگر

تعداد بلوک پهنه D چیتگر 22 بلوک
تعداد طبقات 25 طبقه
تعداد و متراژ هر واحد تعداد 2200 واحد با 110 تا 120 متر مربع

شرایط فروش انتخاب واحد در پهنه D چیتگر

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه انتخاب واحد در پهنه D چیتگر

توضیحات انتخاب واحد در پهنه D چیتگر

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

انتخاب واحد پهنه D چیتگر

شهرک چیتگر دارای پهنه های بسیاری می باشد. ما به طور کامل و جداگانه پهنه A چیتگر، پهنه B چیتگر، پهنه C چیتگر و پهنه E چیتگر را بررسی نموده ایم. پهنه A به طور تقریبی تکمیل شده است. تعدادی از بلوک های پهنه B نیز ساخته و تحویل داده شده است. اکنون یک سری اطلاعات در رابطه با پهنه D چیتگر و نحوه انتخاب واحد پهنه D چیتگر، در اختیارتان قرار می دهیم.

 

اطلاعات درباره پهنه D چیتگر

تعاونی آجا یا بتاجا زمان پذیره نویسی برای پهنه D را در سال 1398 اعلام نمود. سهام های این پهنه به صورت 20 متری به اعضا و کارکنان ارتش واگذار شد. سپس 30 متر دیگر به عنوان تسهیلات به اعضایی که تمایل به ارتقا سهام خود داشتند، ارائه گردید. 

سهام های این پهنه در ابتدا دفترچه ای نداشت اما پس از واگذاری سهام ها تعانی بتاجا دفترچه های قرارداد را تکمیل و به اعضا تحویل داد. این پهنه اکنون به پهنه طبیعت معروف است.

 

موقعیت جغرافیایی پهنه D چیتگر

پهنه D چیتگر از لحاظ موقعیت جغرافیایی در شمال باغ گیاه شناسی و سمت جنوبی اتوبان شهید همت قرار دارد. این پهنه از لحاظ آب و هوا در منطقه بسیار خوبی قرار دارد و به مراکز گردشگری نیز نزدیک می باشد. یکی دیگر از مزایای این پهنه دور بودن از ترافیک های سنگین می باشد. بنابراین پهنه D چیتگر به منظور سرمایه گذاری و خرید خانه بسیار مناسب می باشد.

 

امکانات و ویژگی های پهنه D چیتگر

پهنه طبیعت یا پهنه D چیتگر 22 بلوک دارد. هر یک از برج های این پهنه 25 طبقه پیش بینی شده و به طور تقریبی 2200 واحد به طور کلی در این پروژه ساخته خواهد شد. در حال حاضر این پروژه در مرحله گودبرداری است و به گفته تعاونی تحویل آن 5 ساله است.

اسکلت بندی بلوک های این پهنه فلزی و از پیچ و مهره مقاوم در برابر زلزله برای ساخت استفاده می شود. هر یک از برج های این پهنه 5 طبقه منفی برای انباری، پارکینگ و لابی دارد. متراژ هایی که در پهنه طبیعت ساخته می شود، از 110 تا 120 متر می باشد. دیوارها عایق صوت و حرارت می باشند. آسانسورهای این برج ها از امکانات و تجهیزات بسیاری برخوردارند. از دیگر امکانات برج های پهنه D می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شرایط پرداخت
  • لابی من
  • سامانه اعلان و اطفاء حریق
  • سالن ورزشی
  • دوربین مداربسته
  • سالن اجتماعات
  • شوتینگ زباله

سهام هایی که به اعضای این پروژه واگذار شده، طرح حکمت دارند. در واقع 20 متری های توانمندسازی با قیمت متری ۵ میلیون به اعضا واگذار گردید. در صورتی که برای ۳۰ متر دوم، مبلغ ۱۰۵ میلیون به صورت اقساطی به اعضا واگذار گردید. در صورتی که کسی بخواهد سهام ۵۰ متری بخرد، باید این ۱۰۵ میلیون تومان را به طور کامل تسویه نماید. اولویت بندی در انتخاب واحد و ویو واحد ها بر اساس واریزی و سنوات خدمت اعضا می باشد.

 

انتخاب واحد در پهنه طبیعت چیتگر

انتخاب واحد در این پهنه از مرداد سال 1401 آغاز شده است. در این مرحله سهامداران بر اساس اولویت واریزی به منظور انتخاب واحد اقدام می کنند. به منظور انتخاب واحد در پهنه طبیعت چیتگر، هریک از اعضا باید 100 متر سهام داشته باشند تا بتوانند واحد مورد نظرشان را انتخاب کنند.

 

نقشه پهنه D چیتگر

سوالات متداول انتخاب واحد در پهنه D چیتگر
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!