رومنس حکیم ( پروژه مسکونی و مجلل رومنس با شرایط ویژه فروش آپدیت ۲۰۲۳ )

پروژه رومنس

عکس های پروژه رومنس

ویژگی های پروژه رومنس

شرایط فروش پروژه رومنس

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه پروژه رومنس

توضیحات پروژه رومنس

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

شرکت توسعه مسکن همت در دی ماه سال 1399 اقدام به خرید زمینی را با مساحت 36200 مترمربع در شهرک مروارید شهرمنطقه 22 تهران نموده است  که قرار است یکی از بزرگ‌ترین و متفاوت‌ترین پروژه‌های مسکونی با آخرین متد های مهندسی سازه جهانی در  منطقه 22 تهران را  به مرحله اجراء درآورد . برج رومنس دریاچه چیتگر یکی از بهترین فرصت‌های خرید و یا سرمایه‌گذاری در شرایط امروزی محسوب می گردد  که امکانات زیادی را برای افراد علاقه‌مند به زندگی در حاشیه دریاچه چیتگر فراهم کرده است. اما چه چیزی پروژه رومنس دریاچه چیتگر را منحصر به‌ فرد کرده است؟ ما در ادامه این مقاله بطور کامل شما را با این پروژه شاخص و بسیار مهم آشنا خواهیم کرد لطفا ما را همراهی فرمائید .

پروژه مسکونی رومنس منطقه 22 تهران بزرگ

موقعیت و محل سازه پروژه مسکونی رومنس :

پروژه مسکونی رومنس با پلاک ثبتی شماره 4/2/1383 توسط تعاونی توسعه مسکن همت در مرحله اجرا و ساخت می باشد که در حال حاضر یکی از مجموعه های برج های در دست ساخت اطراف دریاچه چیتگر محسوب می گردد . این پروژه شاخص و بسیار ممتاز در زمینی به مساحت 36200 متر مربع ساخته و دارای تراکم بسیار مفید و ارزشمند 60000 متر مربع می باشد و از جمله پروژه های پیش فروش اطراف دریاچه چیتگر شناخته می شود .  این پروژه درموقعیت قرار دارد که به آسانی و بسیار راحت به اتوبان های همت ، حکیم و تهران کرج قابل دسترس می باشد  شهرک مروارید شهر به علت قرار گیری در دامنه کوه  ، دارای آب هوای بسیار معتدل و بسیار مطلوب و بدور از هر گونه آلودگی هوا و محیط  می باشد . و از دیگر امتیازات بسیار ویژه این پروژه خاص سطح دسترسی بسیار نزدیک به مراکز تفریحی و تجاری مانند شهر بازی هزار و یک شهر و ایرانمال ، باغ ملی گیاه شناسی و …. از دیگر امتیازات این پروزه می باشد . اگر شما به دنبال محیط آرام و خوش آب هوا و بدون مشکلات ترافیکی و بدی آب و هوا و سایر معضلات شهری می باشد شهرک مروارید شهر یک انتخاب هوشمندانه و بسیار ارزشمند برای شما خواهد بود و علاوه بر آن آینده بسیار روشنی از پیشرفت را تجربه خواهید کرد .

شرکت توسعه مسکن همت طراح و مجری ساخت این پروژه عظیم دارای سوابق و رزومه بسیار موفق در گذشته بوده است که می تواند به اجرای پروژه‌های مختلفی مانند پارسیا، پاسارگاد 1 و 2 اشاره کرد . به همین دلیل است که خیال همه سرمایه‌گذاران و خریداران از نتیجه این پروژه راحت بوده و می‌دانند که پروژه در تاریخ مقرر خود به اتمام رسیده و تحویل خریداران خواهد شد .

 

موقعیت و محل سازه پروژه مسکونی رومنس

مشخصات پروژه مسکونی رومنس :

 مجموعه بلو ک های پروژه مسکونی رومنس چیتگر شامل 8 بلوک می باشد که در ادامه توضیحات لازم در این خصوص داده می شود .

تمامی بلوک های پروژه مسکونی رومنس چیتگر شامل 17 طبقه می باشد که از این تعداد 12 طبقه مسکونی ، 1طبقه لابی هتلینگ مجلل ، 4 طبقه منفی برای پارکینگ ، انباری و … در نظر گرفته شده است . 

در هر طبقه مسکونی این پروژه واحد های دو خوابه به متراژ 100 متر ، واحد های سه خوابه به مترازه 130 متر ، واحد های 3 خوابه با متراژ 150 طراحی و در نظر گرفته شده است که با توجه به مطالب فوق در هر طبقه از بلوک های این پروژه تعداد 6 واحد مسکونی با تیپ های فوق ساخته خواهد شد . مجموع واحد های مسکونی هر بلوک از بلوک های مسکونی پروژه رومنس 72 واحد را شامل می شود که با توجه به کل بلوک های این پروژه تعداد واحد های مسکونی 576 واحد می باشد .

موقعیت و محل سازه پروژه مسکونی رومنس

خریداران محترم و گرامی به این نکته توجه داشته باشند مصالحی وتجهیزات که برای واحد های برج مجلل مسکونی رومنس در نظر و به کار خواهد رفت از نوع درجه یک ایرانی یا مشابه خارجی خواهد بود و در صورت تمایل خریدار واحد مسکونی رومنس به استفاده از مصالح خارجی و مورد علاقه خود می باشند مابه التفاوت محاسبه و الباقی آن باید به تعاونی پرداخت گردد

.

مشخصات پروژه مسکونی رومنس

متراژ واحد های مسکونی پروژه مسکونی رومنس :

همانطور که در مطالب فوق اعلام شده پروزه مسکونی رومنس از مجموع 8 بلوک 17 طبقه ساخته خواهد شد که درهر طبقه از این بلوک ها تعداد 6 واحد مسکونی در نظر گرفته شده است که این خود یکی از امتیازات بسیار بارز این پروژه می باشد واحد های مسکونی در این طبقات شامل :

واحد های دو خوابه به متراژ 100 متر

واحد های سه خوابه به متراژ 130 متر

واحد های سه خوابه به متراژ 150 متر

متراژ واحد های مسکونی پروژه مسکونی رومنس 100متری

متراژ واحد های مسکونی پروژه مسکونی رومنس 130 متری

متراژ واحد های مسکونی پروژه مسکونی رومنس 150 متری

امتیازات واحدهای پروژه مسکونی رومنس:

مکانات برج رومنس دریاچه چیتگر :

یکی از مزیت‌های این پروژه که آن را برای سرمایه‌گذاران و خریداران جذاب کرده است؛ تعداد کم طبقات و واحدها است . به‌علاوه امکانات متعددی که در این برج قرار گرفته است؛ از دیگر نقاط جذاب آن است. از مهم‌ترین این امکانات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سیستم BMS:

سیستم BMS یک سیستم برای هوشمند سازی ساختمان است که می‌تواند مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش داده و مدیریت ساختمان را ساده‌تر کند. در این حالت همه سیستم‌های گرمایش، روشنایی، قطع و وصل آب، برق و گاز، صوتی و تصویری، کلید و پریز و آبیاری گیاهان به‌صورت هوشمند خواهند بود.

سالنهای مختلف :

از دیگر امکانات پروژه رومنس می‌توان به سالنهای مختلفی مانند سالن سینما و اجتماعات اشاره کرد. همچنین یک سالن اختصاصی برای ماساژ و ورزش نیز در این پروژه در نظر گرفته شده که در تامین رفاه ساکنان بسیار موثر است. همچنین برای تامین رفاه بیشتر، این پروژه دارای یک حمام ترکی است که گزینه مناسبی برای ریلکس کردن در پایان یک دوره کاری پراسترس است. به‌علاوه کتابخانه، کافی شاپ، سونا و جکوزی نیز از دیگر امکانات رفاهی برای ساکنان در این پروژه هستند.

روف گاردن :

روف گاردن یکی از فضاهای بسیار عالی برای ساکنین پروژه رومنس است که می‌توانند در آن طبیعت را از نزدیک لمس کرده و تا حد زیادی از زندگی شلوغ شهری فاصله بگیرند. روف گاردن یک فضای طبیعی یبا چشم انداز بسیار عالی در پشت بام این سری ساختمان‌ها است که فضای مناسبی برای استراحت، مطالعه و یا دورهمی‌های کوچک خانوادگی محسوب می‌شود. از دیگر امکانات رفاهی این پروژه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

دو پارکینگ اختصاصی برای هر واحد

پارکینگ مهمان

پیست دوچرخه‌سواری و جاده سلامت برای ورزش و سلامتی شما عزیزان

درب ضد سرقت و دوربین مداربسته

انباری اختصاصی برای هر واحد

دارای فضای سبز زیبا و بسیار مجهز

نمائی بسیار زیبا و نور پردازی خارق العاده و چشم نواز در ساعات شب

دارا بودن امنیت بسیار بالا

وجود اتاق های مستر در واحد های 130 و 150 متری

وجود سرویس جکوزی در اتاق های مستر

دسترسی بسیار راحت و بسیار نزدیک به راههای ارتباطی

فضای مجهز به وسایل انواع بازی برای کودکان دلبند شما

سیستم های گرمایشی و سرمایشی پیشرفته و مدرن روز   

دارای سیستم تهویه مطبوع عمومی و شوتینگ

 امتیازات واحدهای پروژه مسکونی رومنس

متریال و تجهیزات به کار رفته در پروژه مسکونی رومنس :

درب های ضد سرقت سور

کابینت های  گلاس

شیر آلات شودر

کلید و پریز دلند

تولت فرنگی گلسار

سرامیک مهسرام

تمامی متریال و تجهیزات در نظر گرفته شده برای این برج از نوع بهترین و با کیفیت ترین و درجه یک ایرانی می باشد و در صورت درخواست خریدار مبنی بر واحد خام و یا با متریال و تجهیزات خارجی از جمله آلمانی و یا ایتالیائی تحویل خواهد شد و ما به التفاوت آن محاسبه و از خریدار دریافت خواهد شد .

 

امکانات مشاعات پروژه مسکونی رومنس:

 

در آینده نزدیک پروژه مسکونی رومنس یکی از نمونه های شاخص و بارز و بسیار شکیل برای زندگی خریدار مبدل خواهد شد .

همانطور که در مطالب فوق اشاره گردیده است این برج مجلل در زمینی به مساحت 4200 متر مربع اجرا و در حال احداث می باشد که مشتمل بر دو بلوک و هر بلوک دارای 12 طبقه مسکونی 1 طبقه لابی و 4 طبقه منفی آن برای پارکینگ ، انباری و … در نظر گرفته شده است .

نگهبانی 24 ساعته

سرایدار مقیم

لابی هتلینگ بسیار مجلل و شیک با تمامی امکانات

لابی من 24 ساعته

سالن اجتماعات وسیع مخصوص اجرای تمامی مراسمات ساکنین محترم

مهد کودک و فضای بازی کودکان خصوص

سالن ورزشی بدن سازی

جاده تندرستی و پیست دوچرخه سواری

و خیلی موارد دیگر که این پروژه را نسبت به دیگر پروژه ها متمایز می کند 

امکانات مشاعات پروژه مسکونی رومنس

دسترسی های پروژه مسکونی رومنس :

 

پروژه مسکونی رومنس از لحاظ ارتباطی و دسترسی به فضا های مختلف و راههای ارتباطی در موقعیت بسیار ممتازی قرار گرفته است و دسترسی بسیار عالی و راحت به اتوبان های شهید خرازی ، شهید همدانی ، تهران کرج ( شهید فهمیده ) مراکز اصلی خرید ، مراکز تفریحی و گردشگری ، مراکز درمانی و بیمارستان ها ، مترو ، دریاچه چیتگر ، پمپ بنزین و …. را دارد .

 

موقعیت سرمایه گذاری واحد های پروژه مسکونی رومنس :

 

یکی ازمهم ترین ویژگی های پروژه مسکونی رومنس موقعیت بسیار ممتاز و عالی آن به لحاظ دسترسی به دریاچه چیتگر است و نکته بسیار مهم و حائز اهمیت دیگر این پروژه اشراف حد اکثری نسبت به سایر پروژه می باشد از دیگر ویژگی های پروژه مسکونی رومنس در کمترین فاصله ی با مبلمان شهری همانند بیمارستان ، مراکز خرید ، مراکز تفریحی ، مراکز گردشگری ، دریاچه چیتگر ، و…. قرار گرفته است پروژه رومنس به لحاظ ظاهر ، نما و ساختار ظاهری آن چشم ونظرهر بیننده ای را به خود جلب می نماید یکی دیگر از شاخصه بسیار ارزشمند این پروژه می تواند به داشتن ویو عالی ازمنطقه و آب هوای بسیارمعتدل و مطبوع آن را نیزعنوان کرد که این خود امتیازبسیار ارزنده و تاثیر بسزائی در روان و روحیه افراد ساکن در این مجتمع خواهد گذاشت و از مناظر چشم نواز و دل انگیز همیشگی برخوردار خواهند بود با توجه به مطالب فوق خرید و یا سرمایه گذاری در پروژه مسکونی رومنس نوید یک سرمایه گذاری بسیار موفق و هوشمندانه به همراه ارزش افزوده فراوان را در پی خواهد داشت و انجام این اقدام برای هر فرد سرمایه گذاری سرشاراز سود آوری خواهد بود  در حال حاضر قیمت واحد های پروژه مسکونی رومنس نسبت به زمان تحویل آن بسیار مناسب و ارزشمندتر خواهد بود .

 

آیا سرمایه گذاری در پروژه مسکونی رومنس مناسب است یا خیر ؟

 

با توجه اینکه در چند سال گذشته و در حال حاضر روز به روز شاهد پیشرفت در امر ساخت برج های نوین  مسکونی با بالاترین امکانات و استاندارد جهانی در منطقه 22 تهران می باشیم تمامی پروژه های ساختمانی علی الخصوص پروژه مسکونی بهاران در منطقه ای آرام ، امن در مجاورت مراکز تجاری ، تفریحی ، گردشگری ، درمانی و سایر موارد ساخته شده است و همین امتیازات بسیار خارق العاده این پروژه می تواند در کم ترین زمان ممکن بیشتر ارزش افزوده را برای سرمایه گذاری شما به دنبال داشته باشد و یا به تعبیر دیگر اینکه سرمایه گذاری در این پروژه بیشترین ارزش افزوده و سود را برای شما در پی خواهد داشت .

 

چرا پروژه پروژه مسکونی رومنس ؟

 

برای پاسخ می توان به نکات بسیار زیادی اشاره کرد که به اختصار مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد .

دسترسی بسیار عالی و راحت به مکانها مورد نیاز و راههای ارتباطی

نمای بسیار زیبا و منحصر به فرد

چشم اندازه بی نظیر

مشاعات بسیار ارزشمند و ارزنده

متریال و تجهیزات با کیفیت و درجه یک

طراحی و ساخت بر اساس آخرین متد و دانش روز مهندسی

مقاوم در برابر حوادث و بلایای طبیعی

رعایت تمامی نکات استاندارد های جهانی و سازه

محیطی امن ، آرام  و با آرامش و آسایش

قیمت بسیار مناسب

فرصت بسیار مناسب و بی نظیر برای سرمایه گذاری

شرایط خرید بسیار مناسب

و در ادامه آینده بسیار روشن و موفقیت آمیز از خرید و سرمایه گذاری در این پروژه و سایر پروژه ها همانند : پالادیوم چیتگر ، بهاران چیتگر، المپیاد سنترچیتگر، پلازا پلاس ، تریتیوم ، ماهور و …. می باشد  

اطلاعات لازم در خصوص نحوه پذیره نویسی :

در زمان پذیره‌نویسی، برای هر واحد از برج های رومنس چیتگر، یک کارتکس جداگانه تهیه شده است؛ همچنین یک دفترچه مالکیت نیز تنظیم شده و در اختیار هر خریدار قرار گرفته است. فروشندگان می‌توانند در دفتر تعاونی سازنده، نقل‌وانتقال را انجام داده و امتیاز خود را به فروش برسانند. در زمان فروش باید دفترچه مالکیت به همراه سایر مدارک به خریدار تحویل داده شود. در زمان فروش باید هزینه‌های واریزی تا زمان فروش را نیز از خریدار دریافت کنند. همچنین دقت کنید که حتما انتقال را در نمایندگی‌های معتبر تعاونی انجام داده و از گرفتن وکالتنامه محضری یا مبایعه‌نامه خودداری کنید. دقت کنید که در صورتی برای انتخاب طبقه اولویت خواهید داشت که در پرداخت اقساط خوش حساب باشید. این موضوع در مورد فروشنده نیز صدق خواهد کرد؛ بنابراین بهتر است خرید خود را از فرد خوش حسابی انجام دهیدمتاسفانه در روزهای اخیر بسیاری از دفاتر املاک برای کسب سودهای بیشتر اقدام به معرفی خود به عنوان کارگزار رسمی تعاونی نموده اند اما ذکر این نکته کافی است که گروه سرمایه گذاری برنا به عنوان سرمایه گذار و تنها کارگزار رسمی این پروژه می باشد. که مشتریان گرامی بدون پرداخت هزینه های اضافی می توانند از طریق درگاههای ارتباطی با کارشناسان گروه سرمایه گذاری برنا تماس بگیرند.

 

شرایط خرید و سرمایه گذاری پروژه مسکونی رومنس :

 

نحوه و شرایط و ضوابط پرداخت و پیش فروش پروژه مسکونی رومنس

ارزش گذاری و شرایط پرداخت پروژه مسکونی رومنس بستگی به متراژه واحد های انتخابی می باشد که به شرح ذیل است .

واحد های 100 متری : مبلغ واریزی اولیه 210 میلیون تومان و بعد از گذشت یک ماه از تاریخ ثبت نام مبلغ 90 میلیون تومان و بعد از گذشت دوماه از تاریخ ثبت نام مبلغ 80 میلیون تومان و بعد از گذشت سه ماه از تاریخ ثبت نام 55 میلیون تومان اخذ خواهد شد .

 

واحد های 130 متری : مبلغ واریزی اولیه 260 میلیون تومان و بعد از گذشت یک ماه از تاریخ ثبت نام مبلغ 130 میلیون تومان و بعد از گذشت دوماه از تاریخ ثبت نام مبلغ 100 میلیون تومان و بعد از گذشت سه ماه از تاریخ ثبت نام 75 میلیون تومان اخذ خواهد شد .

 

واحد های 150 متری : مبلغ واریزی اولیه 300 میلیون تومان و بعد از گذشت یک ماه از تاریخ ثبت نام مبلغ 150 میلیون تومان و بعد از گذشت دوماه از تاریخ ثبت نام مبلغ 120 میلیون تومان و بعد از گذشت سه ماه از تاریخ ثبت نام 82 میلیون تومان اخذ خواهد شد .

 

 

در ابتدای شروع برج رومنس، قیمت هر مترمربع از زمین برابر چهار میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان بود که به این مقدار باید هزینه 6 میلیون تومانی ساخت هر مترمربع را نیز اضافه کرد. همچنین در زمان تحویل، سایر هزینه‌های جانبی مانند مشاعات و انشعابات نیز در قیمت نهایی لحاظ خواهد شد. به این اعداد باید ضریب طبقه را نیز اضافه کنید. برای اطلاع دقیق ترازشرایط و قیمت حال حاضر واحدهای  پروژه مسکونی رومنس  با کارشناسان مجموعه املاک برنا 22  تماس بگیرید.

البته توجه به این نکته نیز لازم است در زمان پیشرفت 60 درصددی مبلغ 300 میلیون تومان وام به شخص خریدار تعلق خواهد گرفت .

 

مجموعه املاک برنا 22 با کادرو کارشناسان مجرب و متبحردر امر پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. این مجموعه می تواند با ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان شما را در انتخاب بهترین گزینه های خرید و پیش فروش منطقه اطراف دریاچه چیتگر کمک میکند . شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجرب و خبره این مجموعه با شماره های ذیل تماس بگیرید .

 

 

02146021002 – 02146021004 – 02146021006 – 02146021008  .

 

 

 

 

سوالات متداول پروژه رومنس
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!