پروژه یاران چیتگر منطقه 22

پروژه یاران چیتگر | پیش فروش برج یاران منطقه ۲۲

عکس های پروژه یاران چیتگر | پیش فروش برج یاران منطقه ۲۲

ویژگی های پروژه یاران چیتگر | پیش فروش برج یاران منطقه ۲۲

تعداد تیپ نقشه هر طبقه دارای ۸ تیپ نقشه
متراژ واحد ها 100 متری دو خوابه، 120 متری دو خوابه، 140 متری سه خوابه
زمان تحویل پروژه 36 تا 48 ماه بعد از شروع به گودبرداری

شرایط فروش پروژه یاران چیتگر | پیش فروش برج یاران منطقه ۲۲

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه پروژه یاران چیتگر | پیش فروش برج یاران منطقه ۲۲

توضیحات پروژه یاران چیتگر | پیش فروش برج یاران منطقه ۲۲

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

پروژه یاران یکی از پروژه های منطقه 22 و پروژه های مروارید شهر می باشد. همچنین پروژه یاران از پروژه های پذیره نویسی منطقه 22 نیز محسوب می شود. پروژه تعاونی مسکن مهر ایثار در مجموع دارای 4 بلوک می باشد که در آن 300 واحد قرار دارد به طوری که هر برج 75 واحد دارد.

پروژه یاران در قطب گردشگری منطقه 22 واقع شده است. امکاناتی از جمله توریستی، تفریحی، رفاهی، مسجد، پیست دوچرخه سواری و اسکیت، استخر، سونا و مراکز آموزشی را دارا می باشد. این پروژه تمامی زیرساخت ها برای زندگی مدرن را دارا می باشد. پروژه یاران از شلوغی های مرکز شهر دور است و در مبدا وزش بادها و هوای تازه از غرب تهران به شرق می باشد.

پروژه یاران در نزدیکی بازار بزرگ تهران(ایران مال)؛ دریاچه چیتگر، اوپارک، شهربازی هزار و یک شهر، مرکز تجاری تفریحی بام لند، خرگوش‌ دره، پارک جنگلی چیتگر و روستای وردیج است.

به دلیل ایجاد اتوبان تهران شمال در جوار پروژه یاران برای سرمایه گذاری مناسب می باشد.

 

مشخصات تعاونی مسکن مهر ایثار یاران

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران دارای شماره جواز و مجوز ۹۸۲/۱۵/۲۲۰۸۷۰ است. این تعاونی زیر نظر وزارت تعاون قرار گرفته و ثبت شرکت در اداره ثبت شرکتهای تهران به شماره ۵۵۱۳۲۳ فعالیت خودش را آغاز کرده است.

 

سازنده پروژه یاران

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران سازنده پروژه یاران می باشد.

 

رزومه تعاونی مسکن مهر ایثار و سوابق اجرایی

مهمترین مسئله در خرید یک ملک، بررسی سوابق اجرایی آن ملک و پروژه می باشد. که آیا تجربه ساخت در منطقه ۲۲ را دارد یا خیر؟

سبک ساخت و ساز در منطقه ۲۲ تهران با مناطق دیگر کاملاً متفاوت می باشد؛ همچنین سازنده آن باید نسبت به خرید زمین و مراودات های شهرداری کاملا آشنایی داشته باشد.

توجه داشته باشید که داشتن رزومه سازنده ریسک خرید ملک در منطقه 22 را به شدت کاهش می دهد. مخصوصاً اگر سازنده حرفه‌ ای باشد، رزومه خیلی خوبی داشته باشد و پروژه‌های خود را به بهترین شکل ممکن به اتمام رسانده باشد.

 

پروژه یاران

رزومه تعاونی مسکن مهر ایثار یاران 

مهندس مجری پروژه 180 واحدی ساحل، مهندس مجری پروژه 200 واحدی میلاد، مدیریت پروژه 1000 واحدی مسکن مهر اسلامشهر، مهندس مجری پروژه 250 واحدی صدف، پیمانکار اسکلت بتنی پروژه 500 واحدی مسکن مهر ساوه و 300 واحدی مسکن مهر گرگان، پیمانکار اسکلت بتنی پروژه 1000 واحدی تعاونی مسکن هیات مذهبی و پروژه بازنشستگان ارتش در منطقه ۲۲ می باشد.

 

تیپ نقشه پروژه یاران

پروژه یاران در هر طبقه دارای ۸ تیپ نقشه می باشد. واحدهای 1، 4، 5، 8 متراژ های 140 متری و سه خواب می باشد. واحدهای 2، 3 متراژ 120 متری دارند و واحدهای 6، 7 هر دو 100 متری هستند.

برجها  ۹ و ۱۲   طبقه مسکونی هشت واحدی ، سه طبقه منفی پارکینگ و انباری و یک طبقه لابی می باشد .

 

متراژ پروژه یاران

پروژه یاران تنوع متراژ خوبی دارد. 

  • 100 متری دو خوابه
  • 120 متری دو خوابه
  • 140 متری سه خوابه

 

مرحله ساخت پروژه یاران

پروژه یاران در مرحله گرفتن جواز، ماده 5 شهرداری و همچنین فنس کشی می باشد.

 

زمان تحویل پروژه یاران

پروژه یاران 36 تا 48 ماه بعد از شروع به گودبرداری زمان دارد تا به پایان برسد.

 

قیمت پروژه یاران

مسئله مهمی که سرمایه گذاران به آن توجه می‌ کنند قیمت پروژه ها می باشد قیمت مقرون به صرفه داشته باشد و به همراه سودآوری خوبی باشد.

در پروژه های پذیره نویسی مبلغ اولیه که پرداخت می کنند هزینه زمین و تراکم آن می باشد. اگر پروژه پذیره نویسی برقرار باشد میتوان در طی چند قسط مبلغ زمین و تراکم آن را تسویه کرد.

مبلغ زمین و تراکم پروژه یاران متری 5 میلیون می باشد که این قیمت قطعی است. مبلغی که بابت ساخت باید هزینه کنید متری 6 میلیون تومان است. توجه کنید که قیمت ساخت پروژه های تعاونی ساز علی الحساب می باشد.

در مجموع مبلغ ساخت زمین به همراه تراکم آن متری 11 میلیون می باشد.

 

نحوه پرداخت و واریزی به حساب تعاونی مسکن

واریزی اولیه در واحدها به صورت شش دانگ از 180 تا 250 میلیون تومان می باشد که با توجه به متراژ انتخابی می باشد. واریز اولیه در واحدها به صورت سه دانگ از 90 الی 125 میلیون تومان با توجه به متراژ انتخابی می باشد.

 

انتخاب واحد پروژه یاران

در همه پروژه های تعاونی ساز انتخاب واحد بسته به امتیاز بندی و اولویت صورت می گیرد. هر کاربری که پرداختی بهتری داشته باشد در انتخاب طبقه و واحد اولویت دارد. انتخاب واحد زمانی اتفاق می افتد که 60 تا 70 درصد پروژه پیشرفت کرده باشد. 

 

 پروژه یاران تعاونی مهر ایثار

پروژه یاران و دریاچه چیتگر

فاصله پروژه یاران از دریاچه چیتگر با 5 کیلومتری می باشد و بهترین حسن آن این است که از شلوغی های دریاچه و ساکنان آنجا به دور می باشد.

 

 پروژه یاران و ایران مال

 پروژه یاران و ایران مال 3 کیلومتر با بازار بزرگ ایران فاصله دارد و در غرب ایران مال واقع شده است.

 

سوالات متداول پروژه یاران چیتگر | پیش فروش برج یاران منطقه ۲۲

پروژه یاران چیتگر به دست کی ساخته میشود؟

تعاونی مسکن مهر ایثار یاران سازنده پروژه یاران می باشد که زیر نظر وزارت تعاونی قرار دارد و دارای شماره جواز ۹۸۲/۱۵/۲۲۰۸۷۰ است.

آیا تعاونی مهر ایثار یاران قابل اعتماد است؟

قبل از سرمایه گذاری و خرید بدون شک باید شرکتی که انتخاب میکنید قابل اعتماد باشد و تعاونی مهر ایثار با سوابق درخشان خود میتواند گزینه خوبی باشد برخی از سوابق مهر ایثار یاران عبارتند از: هندس مجری پروژه 180 واحدی ساحل، مهندس مجری پروژه 200 واحدی میلاد، مدیریت پروژه 1000 واحدی مسکن مهر اسلامشهر، مهندس مجری پروژه 250 واحدی صدف، پیمانکار اسکلت بتنی پروژه 500 واحدی مسکن مهر ساوه و 300 واحدی مسکن مهر گرگان، پیمانکار اسکلت بتنی پروژه 1000 واحدی تعاونی مسکن هیات مذهبی و پروژه بازنشستگان ارتش در منطقه ۲۲ می باشد.

زمان تحویل پروژه یاران

پروژه یاران بعد از شروع گد برداری برای تکمیل شدن حدود 36 تا 48 ماه وقت لازم دارد تا تکمیل شود.

قیمت پروژه یاران متری چند است؟

قیمت زمین در پروژه یاران متری 5 میلیون میباشد و برای هزینه ساخت هرمتر باید مبلغ جدا به ارزش 6 میلیون پرداخت شود که سرجمع هر متر 11 میلیون هزینه دارد و میتوان مبالغ پرداختی را نیز قسطی انجام داد.

کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!