پروژه مسکونی بهاران چیتگر ( منطقه 22 تهران بزرگ )

عکس های پروژه مسکونی بهاران چیتگر ( منطقه 22 تهران بزرگ )

ویژگی های پروژه مسکونی بهاران چیتگر ( منطقه 22 تهران بزرگ )

تعداد بلوک و طبقات 24 طبقه بلوک A، و بلوک B شامل 22 طبقه
متراژ واحد ها از 102 متر تا 192 متر مربع

شرایط فروش پروژه مسکونی بهاران چیتگر ( منطقه 22 تهران بزرگ )

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه پروژه مسکونی بهاران چیتگر ( منطقه 22 تهران بزرگ )

توضیحات پروژه مسکونی بهاران چیتگر ( منطقه 22 تهران بزرگ )

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

مشخصات پروژه مسکونی بهاران :

– پروژه یا برج های مسکونی بهاران یکی از شاخص ترین پروژه های است که بنیاد تعاون کل نیرو های مسلح ساخت و اجراء آن را برعهده گرفته است برج های بهاران به عنوان فاز 3 برج های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی معروف می باشد  که اساس آخرین متد و دانش و تخصص دنیا و با در نظر گرفتن تمامی الزامات و نیاز های روز صنعت برج سازی طراحی ، اجراء و ساخته شده است .

فاز 3 برج های سپهبد شهید علی صیاد شیرازی

پروژه برج های مسکونی بهاران مشتمل بر دو بلوک ( برج ) B و A نام گذاری شده است که بلوک A برج بهاران دریاچه چیتگر مشتمل بر 24 طبقه است که از این تعداد 20 طبقه مسکونی طراحی و به اجراء در آمده است و همچنین بلوک B برج بهاران دریاچه چیتگر شامل 22 طبقه است که از این تعداد 18 طبقه مسکونی طراحی و به اجراء در آمده است. سایر طبقات غیرمسکونی برج بهاران شامل 4 طبقه برای پارکنیگ، انباری و لابی و … در نظر گرفته شده است.

در این پروژه خارق العاده 6 لاین آسانسور بسیار پیشرفته نصب و به کار گرفته شده است.

درپروژه مسکونی بهاران برای تامین امنیت و کنترل گستره و دقیق و 24 ساعته مشاعات توسط دوربین های به صورت  مرکزی و هوشمند رصد و ضبط می شود

این مجتمع دارای امکانات نگهیانی و حراستی می باشد

این پروژه بسیار خارق العاده دارای نمائی متفاوت و چشم نواز نسبت به سایر پروژ ها می باشد که در این دو برج به جهت ظاهری زیبا وخاص از رنگ سفید استفاده، که زیبای این دو برج را دوچندان نموده است.

در این پروژه برای رفاه حال ساکنین سالن اجتماعات و سالن ورزشی در نظر و ساخته شده است

این پروژه بر اساس استاندارد، دانش و تکنولوژی روز دنیا طراحی، اجرا و ساخته شده است ودر برابر انواع و اقسام بلایای طبیعی بسیار مقاوم و مستحکم می باشد.

مشخصات پروژه مسکونی بهاران

بخشی از ویژگی های این پروژه بسیار ارزشمند :

سرمايش و گرمايش مرکزی (چيلر)

سازه‌ي پيچ و مهره‌ای و فلزی

سيستم اعلان و اطفاء حريق

دسترسي راحت به شاه‌راه‌های اصلی و مراکز خرید

محوطه سازی و نمای زيبا

پارکينگ و انباری

لابي شیک و مجلل

سالن اجتماعات و سالن ورزشي

دو کاربره بودن (مسکونی و تجاری )

ويوي زيبا به درياچه چیتگر

آب و هوای مطبوع

نمای بیرونی پروژه بهاران

متراژ های واحد های مسکونی پروژه بهاران :

واحد های مسکونی با متراژ 102 متری دو خوابه

واحد های مسکونی با متراژ 105 متری دو خوابه

واحدهای مسکونی با متراژ 117 متری دو خوابه

واحد های مسکونی با متراژ 120 متری دو خوابه

واحد های مسکونی با متراژ 121 متری دو خوابه

واحد های مسکونی با متراژ 130 متری دو خوابه

واحد های مسکونی با متراژ 143 متری سه خوابه

واحد های مسکونی با متراژ 154 متری سه خوابه

واحد های مسکونی با متراژ 156 متری سه خوابه

واحد های مسکونی با متراژ 192 متری سه خوابه

موقعیت مکانی پروژه مسکونی بهاران

موقعیت مکانی پروژه مسکونی بهاران :

در ابتدا لازم است جهت آگاهی و آشنائی بیشتردر خصوص پروژها، املاک و مستغلات موجود در منطقه 22 تهران بزرگ شرح مختصری ارائه گردد.

در منطقه 22 تهران شما با برج ها و پروژه های مسکونی بسیاری مواجه خواهید شد که نسبت به سایر مناطق تهران از دانش شهر سازی بسیار پیشرفته و روز دنیا استفاده شده است که همین امر توانسته است محیطی امن و آرامی را برای ساکنین این منطقه به ارمغان آورد در این منطقه تمامی مبلمان شهری به همراه مراکز تفریحی و گردشگری با نظر گرفتن حجم جمعیت چندین سال آینده به خوبی در نظر و ساخته شده است که در حال حاضر جهت استفاده ساکنین این منطقه در دسترس می باشد.

لذا با توجه به موارد فوق ساختمان مورد نظر شما هرجه قدر با دریاچه چیتگر، مراکز تفریحی، تجاری، گردشگری و …. نزدیکتر و فاصله ی کمتر داشته باشد بر میزان ارزش گذاری ساختمان مد نظر شما ارتباط مستقیمی خواهد داشت.

 

موقعیت مکانی پروژه بهاران :

بعد مسافت تا بازار بزرگ ایران مال 100 متر

بعد مسافت تا اتوبان شهید همت 50 متر

بعد مسافت هر دو برج مسکونی بهاران تا دریاچه چیتگر 200 متر

بعد مسافت تا بیمارستان تریتا 500 متر

بعد مسافت تا بیمارستان پروفسور سمیعی 400 متر

بعد مسافت تا شهرک هزار ویک شهر از اتوبان 500 متر

بعد مسافت با آبشار تهران 600 متر

فاصله تا اتوبان حکیم 1 کیلو متر

بعد مسافت با پروژه تجاری آرتیمس 500 متر

کلام آخر اینکه از نظر جا نمائی پروژه مسکونی بهاران در نزدیک ترین فاصله با تمامی مراکز موجود در منطقه 22 قرار گرفته است.

پیش فروش واحد های پروژه مسکونی بهاران

موقعیت سرمایه گذاری :

با توجه اینکه در چند سال گذشته و در حال حاضر روز به روز شاهد پیشرفت در امر ساخت برج های نوین مسکونی با بالاترین امکانات و استاندارد جهانی در منطقه 22 تهران می باشیم تمامی پروژه های ساختمانی علی الخصوص پروژه مسکونی بهاران در منطقه ای آرام، امن در مجاورت مراکز تجاری، تفریحی، گردشگری، درمانی و سایر موارد ساخته شده است و همین امتیازات بسیار خارق العاده این پروژه می تواند در کم ترین زمان ممکن بیشتر ارزش افزوده را برای سرمایه گذاری شما به دنبال داشته باشد و یا به تعبیر دیگر اینکه سرمایه گذاری در این پروژه بیشترین ارزش افزوده و سود را برای شما در پی خواهد داشت.

از گذشته های قدیم تا کنون و برای آینده سرمایه گذاری بر روی ملک و املاک بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته و طرفداران بسیار زیادی را به دنبال داشته است سرمایه گذاری در این موضوع یکی از کم ریسک ترین و کم خطرترین سرمایه گذاری های همیشگی تلقی می گردد. اغلب افراد دوراندیش و موفق سعی خود را بر آن داشته اند که سرمایه های خود را از حالت راکد و زیان بر را در بازار املاک سرمایه گذاری نمایند و با این سیاست گذاری بسیار هوشمندانه علاوه بر حفظ سرمایه آورده خود و با گذشت زمان ملک خریداری شده ار لحاظ ارزش افزوده چندین برابر خواهد شد که همگی افراد به این واقعیت واقف و به اثبات رسیده است. شما امروزه به هیچ وجه در سرمایه گذاری مسکن متضرر نخواهید شد و نکته بسیار مهم دیگر این است با توجه به آمارهای مراکز معتبر بیشترین سود آوری در بین بازارهای موازی بازار مسکن است که بالا ترین سود را برای شما در پی خواهد داشت.

خرید واحد های پروژه مسکونی بهاران

 

شرایط و نحوه ی خرید واحد ها در پروژه مسکونی بهاران :

شرایط پرداخت در هنگام خرید: پرداخت مبلغ خرید امتیاز و واریزی ها +3 قسط باقی مانده از پروژه

انتخاب واحد اعضای اصلی پروژه بهاران نیز صورت گرفته است و به صورت امتیاز و واریزی داخل تعاونی نقل و انتقال می گردد

ضریب طبقه از نظر قیمت متری 250000 می باشد

قیمت کلیه واحد های پروژه بهاران با یکدیگر متفاوت است

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر، قیمت، شرایط نحوه خرید و یا دریافت مشاوره های لازم با مشاورین املاک برنا 22 با شماره درج شده ذیل تماس حاصل فرمائید.

0214608714

02146087537

09221236174

آیا خرید ملک و یا سرمایه گذاری درپروژه بهاران چیتگرمناسب است یا خیر ؟

یکی ازمهم ترین ویژگی های پروژه بهاران موقعیت بسیار ممتاز و عالی آن به لحاظ دسترسی به دریاچه چیتگر است و نکته بسیار مهم و حائز اهمیت دیگر این پروژه اشراف حد اکثری نسبت به سایر پروزه های همجوار بر دریاچه چیتگررا دارا می باشد و در آینده هیچ ساختمان و یا سازه ای دیگری روبروی ان ساخته نخواهد شد. از دیگر ویژگی های دیگر این پروژه بر خورداری از موقعیت تجاری که بخشی از پروژه محسوب می گردد اشاره کرد همانطوری در ابتدای این مقاله از لحاظ موقعیت مکانی بیان شده است پروژه مسکونی و تجاری بهاران در کمترین فاصله ی با مبلمان شهری همانند بیمارستان، مراکز خرید، مراکز تفریحی، مراکز گردشگری، دریاچه چیتگر، و…. قرار گرفته است پروژه بهاران به لحاظ ظاهر، نما و رنگ سفید آن چشم و نظرهر بیننده ای را به خود جلب می نماید یکی دیگر از شاخصه بسیار ارزشمند این پروژه می تواند به داشتن ویو عالی از دریاچه چیتگرو آب هوای بسیارمعتدل و مطبوع آن را نیز عنوان کرد که این خود امتیاز بسیار ارزنده و تاثیر بسزائی در روحیه و روان افراد ساکن در این مجتمع خواهد گذاشت و از مناظر چشم نواز و دل انگیز همیشگی برخوردار خواهند بود با توجه به مطالب فوق خرید و یا سرمایه گذاری در پروژه بهاران نوید یک سرمایه گذاری بسیار موفق و هوشمندانه به همراه ارزش افزوده فراوان را در پی خواهد داشت و انجام این اقدام برای هر فرد سرمایه گذاری سرشاراز سود آوری خواهد بود  در حال حاضر قیمت واحد های پروژه بهاران نسبت به زمان تحویل آن بسیار مناسب و ارزشمندتر می باشد.

مجموعه املاک برنا 22 با کادرو کارشناسان مجرب و متبحردر امر پیش فروش ملک به صورت تخصصی و متمرکز در منطقه 22 تهران فعالیت میکند. این مجموعه می تواند با ارائه مشاوره های تخصصی و رایگان شما را در انتخاب بهترین گزینه های خرید و پیش فروش منطقه اطراف دریاچه چیتگر کمک میکند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با کارشناسان مجرب و خبره این مجموعه با شماره های ذیل تماس بگیرید.

02146021002 02146021004

02146021006 02146021008

سوالات متداول پروژه مسکونی بهاران چیتگر ( منطقه 22 تهران بزرگ )
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!