پروژه اطلس چیتگر منطقه 22

​پروژه اطلس

عکس های ​پروژه اطلس

ویژگی های ​پروژه اطلس

شرایط فروش ​پروژه اطلس

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه ​پروژه اطلس

توضیحات ​پروژه اطلس

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

توضیحات اولیه پروژه البرز

 

سال 1400 باعث شد تا با شروع پروژه های جدید در اطراف دریاچه چیتگر پروژه اطلس در موقعیت خوبی قرار بگیرد. این پروژه توسط شرکت تعاونی مسکن انبوه سازان آشیان آفرین آسایش با سابقه ثبتی بالا شروع به عضو گیری کرده است.  اولین پروژه این تعاونی به اسم اطلس ۲ یا خاتم در سال ۱۳۹۸ شروع به عضو گیری کرده است این پروژه در انتهای اتوبان شهید همت، بعد از بلوار اردستانی شهرک مروارید شهر واقع شده است.

 

پروژه اطلس ۱ ساختمان خاتم

 

پروژه اطلس یکی از بهترین لوکیشن ها در پروژه های پیش خرید املاک منطقه ۲۲ دارا است. این پروژه دارای تعداد واحد کم می باشد و این برای سرمایه گذاران مناسب است. پروژه دارای دسترسی خوبی به اتوبان شهید همت شهید خرازی، اتوبان حکیم (اتوبان شهید همدانی) و آزادگان شرق و جنوب دارد .

همچنین پروژه اطلس ۱ به مراکز تفریحی تجاری و اداری همچنین دریاچه شهدای خلیج فارس، مرکز تفریحی تجاری بام لند، ایرانمال و شهربازی هزارو یک شهر نزدیک است.

این پروژه شامل ۱۲ طبقه است ۵ طبقه منفی، ۱ طبقه لابی و ۶ طبقه مسکونی همچنین دارای سه تیپ متراژ ۱۲۶ ،۱۴۳، ۱۶۲ متری می باشد.

 

پروژه اطلس 1

 

پروژه اطلس ۲ برج خاتم مروارید شهر

 

پروژه خاتم یا اطلس ۲ دارای ۱۴ طبقه می باشد که ۲ طبقه آن منفی، ۱ طبقه لابی و ۱۱ طبقه آن مسکونی می باشد. تمام نقشه های این پروژه دارای نورگیر فوق العاده ای می باشد. اسکلت پروژه اطلس ۲ بتنی بوده و کاملا ضد زلزله است. در هر طبقه ۳ تا آسانسور قرار دارد.

 

 

پروژه مسکونی – تجاری – اداری اطلس 3 ( پروژه خاتم )

 

با پلاک ثبتی 1919 و موقعیت بسیار عالی و دارای چشم انداز عالی به دریاچه چیتگر و دسترسی سریع به اتوبان شهید خرازی از شمال، بلوار کاشان از شمال شرقی، بلوار و میدان موج از جنوب و جنوب غربی و خیابان میلاد 2 از شمال است. 

پلاک مذکور دارای 5004/19 متر مربع مساحت و 3 بلوک ( C ، B، A ) می باشد که دو بلوک A و B به صورت تیپ طراحی شده است. از دیگر مشخصه های این پروژه علاوه بر کاربری مسکونی – تجاری و اداری  آن می توان  به دسترسی آسان آن به مترو چیتگر با فاصله زمانی 5 دقیقه ، دسترسی سریع و آسان به خطوط اتوبوسرانی اشاره نمود.

تیپ واحد های پروژه اطلس ۲ همه ۱۲۵ متری می باشد.

واریزی به روز پروژه ۵۶۰ میلیون تومان +امتیاز

 

سوالات متداول ​پروژه اطلس
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!