برج ستاره غرب دریاچه چیتگر منطقه 22

عکس های برج ستاره غرب دریاچه چیتگر منطقه 22

ویژگی های برج ستاره غرب دریاچه چیتگر منطقه 22

تعداد طبقات و واحد 19 طبقه هر طبقه 5 واحد
متراژ هر واحد 108، 111، 143 و 163 مترمربع
دسترسی به امکانات این برج در نزدیکی بزرگترین بازار خاورمیانه، یعنی ایران مال، نزدیک می باشد و از شمال به اتوبان همت و از جنوب به اتوبان حکیم دسترسی دارد. همچنین این پروژه به متروی چیتگر نیز دسترسی دارد

شرایط فروش برج ستاره غرب دریاچه چیتگر منطقه 22

دریافت مشاوره
برای دریافت مشاوره اطلاعات مورد نیاز را در فرم زیر وارد نمایید

مکان پروژه برج ستاره غرب دریاچه چیتگر منطقه 22

توضیحات برج ستاره غرب دریاچه چیتگر منطقه 22

اشتراک گذاری اطلاعات

WhatsApp
Telegram
Email
LinkedIn

یکی دیگر از برج های چیتگر واقع در املاک منطقه 22 ، برج ستاره غرب می باشد که فاز سوم برج های شهید صیاد شیرازی محسوب می شود. این برج در اطراف دریاچه و در ضلع شمال غربی قرار گرفته است. برج ستاره غرب از لحاظ دسترسی در مجاورت بزرگترین بازار خاورمیانه قرار گرفته و از شمال به اتوبان همت و از جنوب به اتوبان حکیم دسترسی دارد. فاصله این برج تا دریاچه خلیج فارس حدود 500 متر می باشد. 

 سازنده این پروژه ستاد مشترک ارتش می باشد و این بلوک لوکس‌ترین برج این مجموعه است که متراژهای آن عبارتند از : 108 ، 111 ، 143 ، 163 که واحدهای جنوبی آن ویو کامل دریاچه و شمالی‌های آن ویو کامل کوه را دارند.

 

امکانات برج ستاره غرب در منطقه 22

 

برج ستاره غرب چیتگر به دلیل قرار گرفتن در بهترین موقعیت دریاچه چیتگر، از محبوب ترین برج های این منطقه شناخته شده است. برج ستاره غرب دارای امکانات بسیار زیادی می باشد و از لوکس ترین و لاکچری ترین برج مجموعه صیاد شیرازی شناخته شده است. این برج دارای سند تک برگ تعاونی می باشد. از دیگر امکانات برج ستاره می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دوربین مداربسته
  • سرویس ایرانی و فرنگی
  • کف سرامیک
  • اینترنت رایگان با پهنای باند ۵۰ مگابایت
  • لابی من ۲۴ ساعته
  • پارکینگ اقتصاد ۳۰
  • پارکینگ
  • انباری
  • بالکن
  • دید کامل دریاچه
  • آسانسور هوشمند
  • آسانسور هوشمند
  • نورگیر بالا

 

 

معرفی پروژه مسکونی ستاره غرب چیتگر

پیش تر برج مسکونی ستاره غرب با نام S8 شناخته می شد. ستاره غرب یک برج با 19 طبقه می باشد که هر کدام یک از طبقات آن 5 واحدی می باشد. برج ستاره غرب که از پروژه های صیاد می باشد و در کنار آنها قرار دارد، توسط ستاد مشترک ارتش ساخته شده است. اما این برج بسیار لوکس تر و لاکچری تر از دیگر برج های این مجموعه می باشد و در ضلع شمال غربی و اطراف دریاچه چیتگر قرار گرفته است. آپارتمان های این برج مسکونی شامل متراژهای 108 متری، 111 متری، 143 متری و 163 متری می شوند.

دسترسی برج ستاره غرب دریاچه چیتگر

همانطور که گفتیم برج ستاره غرب دریاچه چیتگر منطقه 22 در نزدیکی دریاچه چیتگر قرار گرفته است. این برج در نزدیکی بزرگترین بازار خاورمیانه، یعنی ایران مال، نزدیک می باشد و از شمال به اتوبان همت و از جنوب به اتوبان حکیم دسترسی دارد. همچنین این پروژه به متروی چیتگر نیز دسترسی دارد. اتوبان همت و حکیم، از بزرگراه های پر تردد تهران بشمار می رسند و به عنوان یک اتوبان وصل کننده غرب به شرق شناخته می شود. دسترسی آسان به این اتوبان ها موجب شده تا این برج از موقعیت مکانی بسیار خوبی برخوردار باشد.

 

قیمت برج ستاره غرب

برج ستاره غرب به دلیل دارا بودن ویژگی ها و امکانات بسیار زیاد هزینه زیادی نیز دارد. معمولاً متراژ های بالای این برج قیمت بیشتری نیز دارد.

 

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با قیمت برج ستاره غرب می توانید با مشاورین برنا 22 تماس حاصل فرمایید:

 

02146087514

02146087537

09221236174

 

سوالات متداول برج ستاره غرب دریاچه چیتگر منطقه 22
کاربر گرامی برای ثبت درخواست خود فرم زیر را پر کنید. باتشکر!